کد خبر: ۵۳۱۱۵۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۱۱ آبان ۱۴۰۲
می‌بایست آنچه در این صحنه برای صهیونیست‌ها کمک‌کننده محسوب می‌شود، تحریم و از رسیدن هر کالایی از سمت جهان اسلام به سمت سرزمین‌های اشغالی جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، سعدالله زارعی در یادداشتی نوشت: رژیم جنایتکار اسرائیل هر جنایتی را علیه مردم بی‌پناه غزه مرتکب می‌شود و در ضمن تهدیداتی را هم متوجه لبنان و کرانه باختری می‌کند و در سوریه نیز دست به جنایت زده و برای دیگران شاخ و شانه می‌کشد.

با توجه به بیانات رهبری در روز گذشته، باید از رسیدن هر کالایی از سوی جهان اسلام به سمت سرزمین‌های اشغالی جلوگیری به عمل آید. با توجه به همراهی عملیاتی قدرت‌های غربی از جمله آمریکا، انگلیس،آلمان و فرانسه که با اعزام ناوهای جنگی و سلاح‌های خود، در این عملیات اسرائیل را یاری می‌کنند؛ یک جبهه جهانی علیه یک باریکه باز شده‌است. در این میان تکلیف مسلمانان چیست؟ زمانی که به قطعه‌ای از سرزمین آنها این‌گونه حمله شود باید از تمام ابزارهای خود برای مهار جنایات رژیم‌صهیونیستی استفاده کنند.

یکی از این ابزارها نفت و سایر پروژه‌های اقتصادی است. می‌بایست آنچه در این صحنه برای صهیونیست‌ها کمک‌کننده محسوب می‌شود، تحریم و از رسیدن هر کالایی از سمت جهان اسلام به سمت سرزمین‌های اشغالی جلوگیری شود. دراین صحنه یک طرف علیه یک ملت جنایت می‌کند و ضمنا غاصب نیز هست؛ لذا همسایگان صاحبان خانه باید با صراحت و بدون هیچ‌گونه پرده‌پوشی و لکنت زبان این جنایت را محکوم کنند. البته جهان اسلام جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده است اما این محکومیت نباید یک روزه باشد و هر روز به محکوم کردن نیاز داریم. با توجه به این که هر روز شاهد ارسال سلاح از سوی غرب به اسرائیل هستیم، جهان اسلام نیز باید هر روز این جنایات را محکوم کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها