کد خبر: ۵۳۱۲۳۳
زمان انتشار: ۲۱:۰۲     ۱۴ آبان ۱۴۰۲
مربی و منتور رویداد فلسطین و نقش من:
«محمد امین عدل خواه» مربی و منتور رویداد فلسطین و نقش من گفت : بازارچه ای در کنار این رویداد راه اندازی شده است و آثار این رویداد در آن به فروش می رسد. تمام درآمد آن تقدیم مردم غزه می شود. همه ما نسبت به مردم غزه مسئولیت داریم.

به گزارش پایگاه خبری ۵۹۸، «محمد امین عدل خواه» در گفت‌وگو با سراج24 با بیان اینکه رویداد فلسطین و نقش من، با رویکرد مردمی می تواند در تشکیل بانک ایده ها و رونق طراحی هنری در کشور با محوریت جریان مقاومت، بسیار موثر باشد، اظهار کرد: البته این ایده ها باید اجرایی شوند و از سوی دستگاه ها و مسئولان مربوطه و البته مجموعه های مردم نهاد مورد حمایت قرار گیرد. ایجاد بازارچه خیریه در این زمینه بسیار موثر بوده است.

مربی و متتور رویداد فلسطین و نقش من اضافه کرد: بازارچه ای در کنار این رویداد راه اندازی شده است و آثار این رویداد در آن به فروش می رسد. تمام درآمد آن تقدیم مردم غزه می شود. همه ما نسبت به مردم غزه مسئولیت داریم.

وی اضافه کرد: ما در زمینه های مختلف هنری به قله اوج نزدیک شده ایم و در حوزه هنر انقلابی بسیار پیشرفت کرده ایم و قدرتمند شده ایم. برگزاری رویداد فلسطین و نقش من می تواند موجب در رشد ایده پردازی در میان کنشگران در حوزه فلسطین بسیار موثر باشد.

وی ادامه داد: کارهای هنری و فرهنگی باید الهام بخش و دعوت گر باشد که قطعا برگزاری رویداد فلسطین و نقش من، در تحقق این هدف گزاری بسیار مهم است. ما باید از همه کنش‌گران در زمینه فلسطین برای حمایت از مبارزان فلسطینی و مقابله با صهیونیست ها دعوت کنیم تا به جریان جهانی مقاومت بپیوندند. در این رویداد در عرصه های همچون تزئین گلدان و طراحی پیکسل و گل سر کارهای خوبی صورت گرفته است.

مربی و متتور رویداد فلسطین و نقش من، گفت: از نقاط قوت رویداد، حرکت از طراحی و ایده پردازی تا محصول است. در واقع در مرحله تولید ایده نمانده تیم بلکه وارد عرصه تولید محصول و کار اخرایی شده ایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها