کد خبر: ۵۳۱۵۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۲۴ آبان ۱۴۰۲
در میانه افزایش حملات اشغالگران به نوار غزه، وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ۳۱۰۰۰ مجوز ویژه حمل سلاح برای شهرک‌نشینان اسرائیلی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه تاکنون ۳۱۰۰۰ مجوز ویژه حمل سلاح صادر شده و تعداد درخواست‌ها از ۲۳۶۰۰۰ فراتر رفته است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، از ۷ اکتبر و آغاز عملیات «طوفان الاقصی»، «ایتمار بن گوویر»، وزیر راست افراطی امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، شروع به ایجاد صدها به اصطلاح «تیم امنیتی غیرنظامی» کرده و ۱۰۰۰۰ تفنگ خریداری کرده تا بین شهرک‌نشینان توزیع کند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط نیروهای مقاومت فلسطین منابع عبری گزارش داده بودند که درخواست صدور مجوز حمل سلاح به ۱۰۰ هزار فقره رسیده است. این در حالی است که پیش از این، صهیونیست‌ها سالانه کمتر از ۳۰ هزار درخواست برای صدور مجوز حمل سلاح داشته‌اند.

بر اساس آمارهای منتشره از سوی مسئولان صهیونیستی، در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳، ۱۲ هزار مجوز صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، افزایش ۲۸۰ درصدی داشته است.

رسانه آمریکایی «بلومبرگ» با استناد به فهرست داخلی وزرات دفاع این کشور گزارش داد که پنتاگون مشغول تحویل درخواست‌های تسلیحاتی تل‌آویو است که شامل موشک‌های هدایت‌شونده لیزری بیشتر برای ناوگان بالگرد تهاجمی آپاچی و همچنین گلوله‌های ۱۵۵ میلی متری، دستگاه‌های دید در شب، مهمات سنگرشکن و خودروهای نظامی جدید می‌شود.

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها