کد خبر: ۵۳۱۶۳۵
زمان انتشار: ۱۶:۲۱     ۲۷ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری 598، محمد صرفی، فعال رسانه با انتشار رشته توئیتی نوشت:

فایل صوتی محرمانه‌ای که بدست تهران تایمز رسیده مربوط به ژنرال آویو کوخاوی است. کوخاوی تا کمتر از یک سال پیش رییس ستاد ارتش رژیم اسراییل بود و سوابق نظامی و اطلاعاتی مهم و زیادی دارد.مضمون و محورهای اصلی فایل از این قرار است:


1- شاید بتوان حماس را شکست داد اما مقاومت که در ذهن فلسطینی‌ها جادارد، نابودشدنی نیست.


2- اسرائیل در «تولید هدف» استاد است! (همان کاری که در مورد بیمارستان شفا کردند و آن را بعنوان یک هدف مهم معرفی کردند و میخواستند تصرف آن را یک دستاورد و پیروزی جابزنند که در نهایت منجر به یک رسوایی شد.)


3- «در واقعیت باید گفت قضیه غزه بسیار سخت‌تر [از جنگ پیشین و مشابه در کرانه باختری] است. اما ما داریم از بمب های یک تنی استفاده میکنیم و 400 عدد از آن ها را هرشب [برسر فلسطینیان] فرود می آوریم.»


4- این جنگ و رسیدن به اهداف آن، زمان خیلی زیادی لازم دارد. بیش از هفته‌ها و ماه‌ها؛«اساس این حرکت زمان، زمان، و زمان است.باید هرکاری که می‌توانیم انجام دهیم تا زمان بدست آورده و آن را حفظ کنیم.باید تلاش کنیم شرایط را بهتر کنیم یا از آمریکا بخواهیم زمان در اختیار ما بگذارد و موارد دیگری را نیز فراهم کند. جامعه جهانی با رهبری آمریکا باید بفهمد که نیازست به ما زمان بدهد.»


5- نکته بسیار مهم دیگر در حرفهای کوخاوی بحث حیاتی مهاجرت معکوس و فرار از سرزمین‌های اشغالی است؛ «ممکن است مردم تصمیم بگیرند دیگر نمی‌خواهند با این بیماری مزمن [ناامنی] زندگی کنند. آن ها کشور را ترک خواهند کرد، کشور را ترک خواهند کرد! یا اینکه دیگر قبول نمی‌کنندبه الجلیل در شمال و یا مناطق جنوبی اسرائیل بروند. آن ها خواهند گفت که دیگر نمیخواهند با این بیماری مزمن زندگی کنند و مایل نیستند در این سرزمین به اصطلاح الهی باقی بمانند.»


6- و بالاخره نکته نهایی اینکه؛ «ما در نقطه عطف تاریخ یهودیان [صهیونیسم] قرار داریم.»

ما در نقطه عطف تاریخ صهیونیسم قرار داریم

ما در نقطه عطف تاریخ صهیونیسم قرار داریم

ما در نقطه عطف تاریخ صهیونیسم قرار داریم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها