کد خبر: ۵۳۱۸۷۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۰۴ آذر ۱۴۰۲
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم:
رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت: سازمان برنامه و بودجه مقداری از بودجه صندوق را پرداخت کرده است و در صورت تکمیل پرداخت بودجه صندوق توسط سازمان مذکور پرداخت وام شهریه نیز آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، مسعود گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام و پرداخت وام‌های دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گفت: حدود ۸۶ هزار دانشجو برای دریافت وام‌های دانشجویی ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: پرداخت وام ضروری از امروز شنبه آغاز می‌شود و به حساب دانشجویان واریز می‌شود به احتمال زیاد روز سه شنبه هم به پایان می‌رسد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: دانشجویان واجد شرایطی که فرم درخواست خود را ارائه کرده ولی وام را دریافت نکرده اند می‌توانند از شنبه هفته آینده به دانشگاه‌های خود مراجعه کرده و علت عدم دریافت وام مذکور را جویا شوند.

وی افزود: برخی از دانشجویان نیز شماره شبا خود را اشتباه وارد کرده بودند که با بانک طرف تعهد صندوق رایزنی کرده ایم این اشتباه دانشجویان تصحیح شود و دانشجویان معطل وام نشوند.

گنجی درباره پرداخت وام شهریه نیز افزود: سازمان برنامه و بودجه مقداری از بودجه صندوق رفاه دانشجویان را پرداخت کرده است و در صورت تکمیل پرداخت بودجه صندوق توسط سازمان مذکور پرداخت وام شهریه نیز آغاز می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها