کد خبر: ۵۳۲۰۶۸
زمان انتشار: ۲۱:۴۳     ۰۸ آذر ۱۴۰۲
صدها هزار نفر از یمنی‌ها در قالب رزمندگان آزادی قدس آماده اعزام به جبهه‌های نبرد هستند.

به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه خبری 598؛ پس از آنکه آمریکا برخی واحدهای نیروی دریایی خود را در پاسخ به توقیف کشتی‌های در مقصد اسرائیل توسط یمن، به سمت باب المندب اعزام کرد، یمنی‌ها برای نبرد با دشمن صهیونیستی در حال جذب داوطلب هستند. مقامات انصارالله در شمال یمن از بسیج مردمی عمومی برای آماده‌سازی نیروها جهت شرکت در نبرد غزه در کنار مقاومت فلسطین خبر دادند.

«حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در مصاحبه با خبرگزاری نووستی گفت: در همه استان‌ها عملیات بسیج مردمی عمومی در یاری مردم غزه آغاز شده است. همچنین اردوگاه‌های آموزشی افتتاح و ده‌ها هزار نفر از جوانان برای فراگرفتن مهارت‌های نظامی داوطلب و برخی گروه‌ها در استان‌های مختلف آماده شده‌اند.

نماینده رهبری انصارالله با بیان اینکه این ارتش مردمی اگر شرایط مهیا و فرصت ورود به نوار غزه و مشارکت در عملیات نظامی فراهم شود، مردم ما غزه را که در معرض قتل عام به دست ارتش اشغالگر اسرائیلی و تحت حمایت آمریکا قرار دارند، یاری خواهد کرد، گفت: جمهوری یمن ارتش و توانمندی‌های نظامی پیشرفته‌ای دارد.

پیش از این رهبر یمن در سخنانی گفته بود که ما از کشورهای عربی خواسته بودیم که یک مسیر در اختیار ما بگذارند تا فقط به سمت فلسطین اشغالی برویم و هیچ خواسته‌ای از این طرف‌ها نداریم. سید عبدالملک تاکید کرده بود که صدها هزار نفر از یمنی‌ها در قالب رزمندگان آزادی قدس آماده اعزام به جبهه‌های نبرد هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها