کد خبر: ۵۳۲۱۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۱۲ آذر ۱۴۰۲
دغدغه اینروزهای روزنامه مسیح مهاجری: چرا موقع افتتاح متروی پرند رئیسی 40 کیلومتر اعلام کرد! چرا پیش بینی نکردید گوجه گران نشود!

استاد! هشت سال روحانی کجا بودیدبه گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598، برخی اصلاحیون و حامیان دولت قبل ضمن همراهی با خط خبری رسانه‌های فارسی‌زبان بر تنور القائات کاذب می‌دمند و به جای کمک به حل مساله، خواستار برهم‌زدن تعادل دولت سیزدهم برای رسیدن به مقاصد ناکجاآبادی سیاسی خود هستند. متاسفانه یکی از این رسانه ها، روزنامه جمهوری اسلامی است.

دغدغه اینروزهای روزنامه مسیح مهاجری: چرا موقع افتتاح متروی پرند رئیسی گفت 40 کیلومتر! چرا پیش بینی نکردید گوجه گران نشود!

این روزنامه دیروز و امروز، دو خط خبری حاشیه ای را بلد کرد و بار دیگر همسویی این طیف با دشمن و مخالفت آنان با پیشرفت کشور را آشکار کرد. موضوع اول کم اهمیت جلوه دادن افتتاح خط متروی پرند و موضوع دوم قیمت گوجه به بهانه گران بودن آن بدون توجه به فصل سرد سال و بارندگی است.

برای مخاطبان جای سوال است به نظر گردانندگان این روزنامه که از قضا از یارانه و آگهی دولتی نیز استفاده میکند افتتاح متروی پرند که سالیان سال خاک میخورد و مورد "قانون نخواستن های دولت اشرافی" قبل بوده و میتواند مشکل رفت و آمد قشر اغلب ضعیف جامعه ساکن پرند را حل کند اهمیت دارد یا مثلا این خط 20 کیلومتر است یا 40 یا 100! مهم باز شدن گره‌ای از زندگی 450 هزارنفر از مردم شهر پرند و حومه است! مهم جابه جایی روزانه 30 هزار مسافر است!

پاسخ وزارت راه به برخی ادعاها درباره طول خط متروی پرند

این وزارتخانه در پی انتشار محتوای کذب در برخی رسانه‌ها با ذکر این محتوا که «فاصله پرند تا تهران ۲۰ کیلومتر است چطور رئیسی متروی ۴۰ کیلومتری را افتتاح کرد؟!» اعلام‌کرد: آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در حالی که مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) تا ایستگاه پرند را با قطار شهری طی می کرد، در سخنانی اعلام کرد قرار بود این مسیر یک خطه باشد و مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) تا پرند را یک قطار طی کند و مجدد برگردد، اما دولت سیزدهم در اقدامی اثرگذار، این مسیر را به دو خطه ارتقا داد. بر این اساس، مسیری که قرار بود ۲۰ کیلومتر ریل گذاری شود، به ۴۰ کیلومتر خط ریلی افزایش یافت.

با این توصیف در حقیقت برای مسیر ۲۰ کیلومتری مترو پرند با احتساب ۲ خط رفت و برگشت، ۴۰ کیلومتر خط آهن کشیده شده است.

خط خبری کور اصلاح طلبان

همچنین جهان نیوز در گزارشی آورده است: روزنامه دنیای اقتصاد دیروز با تیتر «آیا «مترو» کفایت می کند؟» و روزنامه آرمان ملی نیز با تیتر «پرندنشین ها متروسوار شدند» و زیرتیتر «قرعه افتتاح به نام دولت رئیسی افتاد» افتتاح طرحی را که مدعیان اصلاحات معطل رفع تحریم و سوءتدبیرهای عمدی گذاشته بودند، تحقیر کردند.

آرمان ملی همچنین نوشت: «این مترو از سالیان گذشته معطل مانده و قرعه زمان افتتاح آن به نام ابراهیم رئیسی افتاده.»

این ادعای واهی و غلط در حالی است که این طرح که با پیشرفت 30 درصدی تحویل دولت سیزدهم شده بود و با همت جهادی دولت مردمی تکمیل شد.

یادآور می شویم، رویدادهای امیدآفرین که مدعیان اصلاحات سانسور یا تحقیر کرده اند، کم نیستند؛ از جمله، افتتاح فاز 14 پالایشگاه پارس جنوبی، رفع مشکل آب شرب چندین شهر کشور، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی های 22 بهمن، افتتاح راه آهن استراتژیک خاش- زاهدان، تولید موشک هایپرسونیک، پرتاب ماهواره، بهره برداری از مرکز دیسپاچینگ (راهبری) برق شمال غرب کشور با کارویژه مدیریت انرژی سه استان و امکان تبادل برق همسایگان شمالی، عضویت ایران در شانگهای و فراهم آوردن مقدمات عضویت ایران در سازمان بریکس، صادرات سوخت، اقدامات گسترده دولت انقلابی در خنثی سازی تحریم ها، رونق دیپلماسی اقتصادی با جهان فراغرب از کشورهای منطقه و همسایه گرفته تا چین و روسیه و آمریکای لاتین، گسترده واکسن و مهار کرونا، احیای کارخانه های تعطیل شده، افزایش تولید و اشتغال، کاهش رشد نقدینگی از 40 درصد به 27 درصد، کاهش تورم از 60 درصد به 40 درصد، افزایش رشد اقتصادی صفر درصدی به بالای 6 درصد، افزایش 60 درصدی خرید تضمینی گندم.

به موفقیت های فوق همچنین اضافه کنید؛ سفرهای استانی و مدیریت جهادی و میدانی برای حل مشکلات و خدمت به مردم، انعقاد قرارداد سوآپ گازی با ترکمنستان و آذربایجان، سفر وزیر خارجه به پکن و آغاز اجرای سند همکاری 25 ساله میان ایران و چین، پیگیری همکاری بلندمدت با روسیه، رشد صادرات به همسایگان، افزایش صادرات نفت و رشد متوسط ماهانه صادرات غیرنفتی نسبت به میانگین هشت سال عملکرد دولت روحانی در پنج ماه نخست فعالیت دولت سیزدهم، افزایش صادرات نفت، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و دستور محدود کردن واردات دارای مشابه داخلی، اجرای طرح جهش تولید مسکن، مبارزه با فساد و بستن گلوگاه های فساد، بازگرداندن دلارهای بلوکه شده، حل مشکل قطع پی در پی برق و...

اینها بخشی از موفقیت های به دست آمده با رویکرد راهگشا و پربرکت دولت مردمی است که از روند پیشرفت مستمر ایران اسلامی حکایت می کنند. این رویکرد با حرکت انقلابی و درون زا بر پایه توانمندی های ملی و دیپلماسی پویا و فراگیر دولت سیزدهم پیش می رود و بر رویه وادادگی، غرب زدگی و برجام زدگی افراطیون مدعی اصلاحات اعتدال در دولت برجام نقطه پایان گذاشته است. افزون بر این، دولت انقلابی دروغ بزرگ منوط بودن پیشبرد امور کشور به برجام و FATF را برملا کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها