کد خبر: ۵۳۴۲۱۱
زمان انتشار: ۰۸:۴۵     ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
رئیس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت در حاشیه جشن هنرمندان متولدین بهمن ماه با اشاره به وعده رئیس جمهور برای مساعدت ۲۰ میلیاردتومانی به موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ امروز خبر تامین و پرداخت این مساعدت را دادند.

به گزارش پایگاه خبری 598، جشن  متولدین بمهن ماه هنرمندان پیشکسوت با حضور محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، داریوش ارجمند رئیس موسسه هنرمندان پیشکسوت و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

 داریوش ارجمند رئیس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت درحاشیه  این جشن ضمن اشاره به درخواست جمعی از هنرمندان پیشکسوت از رئیس جمهور گفت : رئیس جمهور قول مساعدت و کمک 20 میلیاردتومانی به موسسه را داده بودند با اینکه مدتی در انجام این قول تاخیر شد اما امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر  تامین و پرداخت آن را دادند.

ارجمند ضمن تقدیر از وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی افزود: بر اساس هزینه های انجام شده برای مسافرت‌هایی که پیشکسوتان به نقاط مختلف از جمله  مشهد، قشم وکیش داشتیم نیازمند تامین هزینه بودیم و با این اعتبار می‌توانیم تا عید برای هنرمندان چند سفر تدارک نماییم.

وی افزود: این مسافرت ها  برای هنرمندان بالای شصت سال است که فعالیت های بیش از 60، 70 ساله داشته و سال‌ها برای این مملکت زحمت کشیده اند امیدوارم بتوانند گردشی در ایران داشته و روحیه کسب کنند.

رئیس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن تشکر از رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کمک های انجام شده به موسسه افزود: جمع حاضر در موسسه عصاره صد ساله هنر کشور هستند از کچ بری سقف تا تدوین سینما، فیلمبردار، کارگدان، بازیگر و ... در این موسسه عضو هستند و اهمیت بالایی دارد ، در هیچ نقطه ای از جهان چنین موسسه برای هنرمندان وجود ندارد این موضوع مختص جمهوری اسلامی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها