کد خبر: ۵۳۴۲۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری 598، تهیه کننده مستند - مسابقه «موقعیت چهارم» گفت: «موقعیت چهارم» مستند مسابقه است و رویکردی جدید در برنامه‌های انتخاباتی است. سعی داریم مردم را با موضوع انتخاب بیشتر آشنا کنیم و همچنین وقتی فردی حرف می‌زند یا قولی می‌دهد باید بداند چطور تعهد به قولش داشته باشد. ما در این مسابقه، تخصص و تعهد آدم‌ها را مورد سنجش قرار می‌دهیم.

حسین معصومی افزود: شبکه‌های مختلف رسانه ملی از ابتدای ماه جاری ویژه برنامه‌هایی متناسب با ایام انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ را روی آنتن برده‌اند. رادیو ایران نیز به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با تولید و پخش مستند مسابقه «موقعیت چهارم» به اطلاع رسانی و آموزش مخاطبان می‌پردازد.

وی در رابطه با این ویژه برنامه گفت: در این مسابقه دو شرکت کننده از اقشار مختلف جامعه همچون معلم‌ها، پزشکان، پرستارها و خبرنگاران حضور دارند.

تهیه کننده مستند - مسابقه «موقعیت چهارم» ادامه داد: با توجه به رویکردی که در این برنامه دنبال می‌کنیم این است که مردم را برای انتخابات پیش رو و مجلس آماده می‌کنیم. ما چهار موقعیت در این برنامه داریم که در این موقعیت‌ها مردم تعیین کننده رای به آدم‌ها هستند. ما در قالب این برنامه به مردم خواهیم گفت که درست تصمیم گیری کنند. با اتاق فکری که در برنامه موقعیت چهارم برگزار شده، سعی کرده‌ایم موضوع را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار بدهیم. به طور مثال اگر بخواهیم معلم‌ها را به برنامه دعوت کنیم یا پزشکان و ... را بر اساس انتخاب سوژه، چالش‌ها را برگزار می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها