کد خبر: ۵۳۴۳۱۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
بزرگترین تحول بانک ایران زمین رخ داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، نئوبانک (Neobank) نوعی بانک دیجیتالی است که توسط استارت‌آپ‌های فعال در حوزه تکنولوژی‌های مالی راه اندازی می‌شود، هیچ شعبه فیزیکی ندارد، کاملاً آنلاین بوده و تنها راه ارتباطی با آن گوشی شما است. از سال ۲۰۱۵ برای نخستین بار در انگلیس بود که نئوبانک‌ها پا به عرصه گذاشتند. اصطلاح نئوبانک تقریباً از سال ۲۰۱۶ و با مجوز گرفتن استارلینگ در انگلستان، به صورت جدی بر سر زبان‌ها افتاد. در ایران نیز با تصویب آیین‌نامه تأسیس و فعالیت بانک‌های مجازی در سال ۱۳۹۰، بستر فعالیت نئوبانک‌ها در کشور فراهم شد. طبق تحقیقات صورت گرفته ارزش کل بازار نئوبانک در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۸ میلیارد دلار بوده و تا سال ۲۰۲۶ به ۳۹۴ میلیارد دلار خواهد رسید.

افتتاح حساب آسان و سریع یکی از ویژگی های نئو بانک‌ها کاملاً دیجیتالی هستند و کاربران می‌توانند بدون مراجعه به بانک‌ها و طی کردن پروسه‌های طولانی، حساب کاربری ایجاد کنند. رابط کاربری مناسب یکی دیگر از ویژگی های نئوبانک‌ها میباشد  یعنی  نئو بانک‌ها خدمات شخصی یا سفارشی‌تری ارائه می‌دهند. همچنین نئو بانک‌ها به دلیل نداشتن زیرساخت فیزیکی، تعمیر و نگهداری شعب فیزیکی و دستگاه‌های خودپرداز، هزینه‌های پایین‌تری دارند و از جهت خدمات اولیه و اغلب خدمات خود را بدون هزینه یا با هزینه بسیار کمتری ارائه می‌دهند.

همه چیز درباره نئوبانک ایران زمین

بانک ایران زمین که سال ها حسن نیت خود را به مشتریان ثابت کرده و همواره سردمدار تغییر و تحولات بوده و با تکنولوژی جدید خود را به روز کرده، با هدف جلب اعتماد مردم و رضایتمندی مشتریان از اردیبهشت ماه سال جاری نسخه اولیه نئوبانک «فردا» را در اختیار کاربران قرار داد.

در ادامه بانک ایران زمین با راه‌اندازی نخستین نئوبانک ایرانی با نام “فراز” صنعت بانکداری کشور را متحول ساخت. در واقع نئوبانک‌ فراز ایران‌ زمین سعی دارد خدمات و نیازهای بانکی از قبیل: احراز هویت، افتتاح حساب، گرفتن وام، پرداخت اقساط وام، نقل و انتقال پول، مدیریت مالی حساب‌ها و… را در اسرع وقت و کاملا ارزان، امن و بدون مراجعه حضوری به شعب، بر روی پلتفرم گوشی‌های همراه به مشتریان عرضه کند.

ویژگی و خدمات نئوبانک ایران زمین

افتتاح حساب آسان و سریع، رابط کاربری مناسب و هزینه های پایین تر ویژگی برتر نئوبانک به نسبت بانک های سنتی به حساب می آید.

گفتنی است، فناوری نئوبانک یک ابزار دیجیتالی است که به کمک آن و یک سیستم عامل مرکزی می‌توان بسیاری از امورات مالی را به راحتی و با چند کلیک انجام داد.

افتتاح حساب بانکی آنلاین، برداشت و انتقال وجه، برداشت و انتقال وجه بین الملل و صدور انواع کارت های بانکی از انواع خدمات نئوبانک ها به حساب می آید.

در حقیقت نئوبانک‌ها به سیستم بانکداری کشور پیوست تا خلاءهای موجود در بانکداری سنتی را از میان ببرد؛ از این رو لازم است تا پیش از هر چیز نئوبانک ها هر آن‌چه شعبه‌های فیزیکی بانک‌ها به مشتریان خود ارائه می‌دادند را بر بستر یک پلتفرم نرم‌افزاری آنلاین بر روی گوشی‌های تلفن همراه به‌صورت یکپارچه فراهم کنند.

مشتریانی که تاکنون نسبت به افتتاح حساب در نئوبانک ایران زمین اقدام نکرده اند همین حالا می توانند نسخه به روز نرم افزار همراه بانک فراز را از طریق اپلیکیشن ها و سایت های قانونی دانلود و از ویژگی های متعدد آن استفاده نمایند.

اکنون با گذشت ۱۵ سال از ورود نئوبانک به نظام بانکی دنیا زمان آن رسیده که بانک‌های ایران نیز به دنیای دیجیتال وارد شوند، اقدامی که بانک ایران زمین موفق در آن ظاهر شده است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها