کد خبر: ۵۳۴۳۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
گزارش؛
مردم روستاها و شهرهای مختلف ایران اسلامی امروز با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اراده و پشتیبانی خود از آرمان‎های امام راحل، انقلاب و رهبری را پیش جهانیان به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری 598، دهه فجر امسال هم به ۲۲ بهمن رسید. هر ساله در این روز شاهد حضور گسترده و حماسی و دشمن شکن ملت در سراسر ایران اسلامی هستیم. حضوری که برای دوستان جمهوری اسلامی ایران مایه خوشحالی و برای دشمنان ایران ملت و نظام تودهنی محکمی است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن نمونه‌ای بی‌نظیر از وفاداری یک ملت به آرمان‌های انقلاب است که در جهان دیده نشده است. جشنی برای پایان یک عمر تحقیر تاریخی ملت ایران در برابر استعمارگران خارجی است.

طی چهل و پنج سال گذشته هیچ فتنه، توطئه، دشمنی و دسیسه دشمنان نتوانسته اراده این ملت را برای حضور و پشتیبانی از آرمان‌های امام و انقلاب خدشه دار کند و هر سال لنز دوربین‌های رسانه‌های خارجی این ارادت و اراده ملت ایران را پیش چشم جهانیان به تصویر می‌کشد. امسال نیز از گوشه و کنار ایران اسلامی به گوش می‌رسد که ملت همچنان پای این انقلاب، آرمان‌های امام و رهبری ایستاده‌اند و میدان را برای دشمنان خالی نکرده‌اند.


اخبار راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور را در زیر بخوانید.


همه در تبریز آمدند

راهپیمایی باشکوه و وحدت بخش ۲۲ بهمن ماه، روز نمایش اقتدار نظام اسلامی، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب در تبریز آغاز شد.

خیل عظیم مردم ساعتی قبل از شروع راهپیمایی، در خیابان‌های شهر روان شده‌اند تا با اجتماع در میدان نماز حرکت حماسی خود را شروع کنند. مردم شهر انقلابی و همیشه در صحنه تبریز، از ساعت ۹ صبح حرکت خود را از مسیرهای مختلف به سوی میدان نماز شروع کرده‌اند تا با اجتماعی حماسی، نمایشی از اتحاد، انسجام و وفاداری خود را به نظام اسلامی به نمایش بگذارند.

هم اکنون خیابان‌های مسیر راهپیمایی مملو از مردمی است که آمده‌اند تا بار دیگر به آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی لبیک گویند و با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

آحاد مردم تبریز امروز با آفریدن صحنه‌های یکدلی و یکرنگی بار دیگر اثبات می‌کنند که همواره پشتیبان ولایت و رهرو راه شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هستند.


آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در ارومیهآئین گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در تمامی مناطق شهری و روستایی آذربایجان غربی از دقایقی پیش آغاز شده و در ارومیه نیز همه ادیان و اقوام، مسؤولان، اقشار مختلف مردم در یک صف با حضور پرشور شرکت دارند.

۲۲ بهمن میعادگاهی برای تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و مردم این دیار هر سال با حضور پرشور خود ثابت کرده‌اند نه تنها مرزدار غیور از کیان کشور هستند بلکه تا آخرین قطره خون در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ایستاده‌اند.

امروز مردم متدین و بصیر خاستگاه انقلاب، با حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر به دشمنان ثابت می‌کنند که همچنان پای نظام اسلامی و ارزشهای والای آن ایستاده‌اند.

از ساعت‌ها قبل از آغاز راهپیمایی معابر و خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی در ارومیه مملو از جماعتی بود که آمده‌اند تا بگویند تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی محکم ایستاده‌اند.


راهپیمایی ۲۲ بهمن در نصف جهان

شکوه حضور در ۲۲ بهمن ۴۵/ فریاد «مرگ برآمریکا» در سراسر ایران

راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گروه‌های مختلف مردمی از مسیرهای منتهی به میدان نقش جهان آغاز شد.

گفتنی است در مراسم راهپیمایی امروز حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای به عنوان سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان حضور دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر اصفهان را اعلام کرد. این مسیرها به شرح زیر است:

مسیر شماره ۱) مسجد قبا، خیابان شیخ طوسی غربی (۲۴ متری) خیابان مصلی، مسجد مصلی، میدان قدس، خیابان هاتف، میدان امام علی (ع) چهار راه شکر شکن، خیابان حافظ، میدان امام

مسیر شماره ۲) مسجد آیت الله خادمی، خیابان چهارباغ پایین، میدان امام حسین (ع)، خیابان سپاه، میدان امام

مسیر شماره ۳) مسجد صاحب الزمان (عج)، خیابان صاحب الزمان (عج)، چهار راه ولیعصر، خیابان ولیعصر، میدان احمد آباد، خیابان احمد آباد، چهار راه شکر شکن، خیابان حافظ، میدان امام

مسیر شماره ۴) مسجد نورباران، چهار راه نورباران، خیابان شریف واقفی، چهارراه نقاشی، خیابان نشاط، چهار راه شکر شکن، خیابان حافظ، میدان امام

مسیر شماره ۵) مسجد حجت اکبر، خیابان شیخ صدوق، پل فردوسی، خیابان فردوسی، مسجد الاقصی، میدان فلسطین، خیابان استانداری، خیابان سپاه، میدان امام

مسیر شماره ۶) مسجد فاطمیه، خیابان لاله جنوبی، میدان قدس، خیابان هاتف، میدان امام علی (ع) چهار راه شکر شکن، خیابان حافظ، میدان امام

مسیر شماره ۷) مسجد جامع گورتان، مسجد بهاران چی، خیابان آتشگاه، میدان جهاد، خیابان صارمیه، خیابان طالقانی، میدان امام حسین (ع)، خیابان سپاه، میدان امام

مسیر شماره ۸) مسجد موسی بن جعفر (ع) خیابان حکیم نظامی، خیابان نظر شرقی، خیابان توحید، خیابان مطهری، میدان انقلاب، خیابان پاسداران، خیابان آمادگاه، خیابان استانداری، خیابان سپاه، میدان امام


دعوت خانوادگی به جشن تولد انقلاب در اردبیل

در یوم‌الله ۲۲ بهمن جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی در اردبیل و به صورت ابتکاری به شکل خانوادگی برگزار و آحاد مردم سعی کردند تا همراهی خود را با نظام اسلامی به نمایش بگذارند.

جلوه‌های مختلفی از یادآوری خاطرات دوران پیروزی انقلاب اسلامی را می‌توان در مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اردبیل از ایستگاه سرعین تا میدان مصلای اردبیل به نظاره نشست که در این بین اجرای سرودهای خاطره‌انگیز ایام پیروزی انقلاب اسلامی از سوی دانش‌آموزان و اجرای نمایش خیابانی به یاد دلاورمردی‌های شهدای انقلاب از جمله این ابتکاراتی بود که متولیان برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال انجام داده بودند تا مردم بیشتر با روزهای خاطره‌انگیز سال ۵۷ آشنا شوند.

در مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن که از ساعت ۱۰ در اردبیل شروع شده ایستگاه‌ها و غرفه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی و همچنین بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی جلوه و نمودی متفاوت داشته و آحاد مردم سعی می‌کردند از این ایستگاه‌ها بازدید کرده و کودکان خود را با مسابقات و نقاشی خاطره‌انگیز آن ایام آشنا کنند.

در مسیر راهپیمایی علاوه بر توزیع بادکنک، بادبادک، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، روزنامه‌های سیاه و سفید آن ایام را که مورد بازسازی قرار گرفته مشاهده کرد که در آن پیام «شاه رفت، امام آمد» و روزهای خاطره‌انگیز دهه فجر را برای ملت تداعی می‌کرد.


۲۲ بهمن در کرجمراسم بزرگ راهپیمایی بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران صبح یکشنبه با حضور آحاد ملت در کرج آغاز شد.

مراسم راهپیمایی در مرکز استان البرز، از ساعت ۹ صبح آغاز شد که در مسیرهای چهارگانه به میدان جمهوری منتهی می‌شود. مسیر اول میدان شهدا - میدان سپاه - بلوار جمهوری، مسیر دوم سه راه رجایی شهر – میدان سپاه – بلوار جمهوری و مسیر سوم فلکه اول رجایی شهر – بلوار ماهان – بلوار جمهوری است.

مسیر چهارم نیز دولت آباد - مسجد حضرت ابوالفضل (ع) - بلوار نبوت - بلوار علامه جعفری - میدان سپاه - بلوار جمهوری است از سخنرانی وزیر کشور در این مراسم خبر داد و افزود: این راهپیمایی علاوه بر کرج در شهرستان‌های فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد، چهارباغ و طالقان و شهرهای محمدشهر، ماهدشت، مشکین دشت، مهرشهر، کمالشهر و گرمدره نیز برگزار می‌شود.


تصاویری چشم گیر از حضور مردم ایلام در راهپیمایی ۲۲ بهمن


حضور بوشهری‌ها در هوای بارانیمراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بوشهر در شرایطی آغاز می‌شود که آسمان بارانی شده است.


شروع راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان‌های استان تهرانجشن مردمی ۴۵ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی و مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، صبح یکشنبه با حضور پُر شور مردم ولایتمدار در سراسر استان تهران آغاز شد.

در ورامین مردم ایران سرفرازتر از همیشه با تاکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن از میدان امام حسین (ع) این شهر به سمت مسجد جامع ورامین حرکت کردند.

قرار است، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بین راهپیمایان ورامینی سخنرانی کند.


راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرکرد

راهپیمای ۲۲ بهمن دقایقی پیش با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار شهرکردی از میدان بسیج آغاز شد.

مردم شهرکرد همواره ثابت کردند که پشت نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند و امسال با حضور خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان استکبار و به‌ویژه آمریکا و اسرائیل خواهند زد.

مردم شهرکرد با در دست داشتن پلاکاردها و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن خشم خود را نسبت به دشمنان اسلام نشان می‌دهند.


 

 

راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد آغاز شد

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن بهار انقلاب اسلامی در مشهد مقدس از دقایقی پیش با سر دادن سرود ملی و صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام در میدان ۱۵ خرداد مشهد که میعادگاه حضور هزاران نفر از مشهدی‌هایی است که قرار است در چهل و ششمین بهار انقلاب، استقلال و آزادی خود را با شرکت در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن جشن بگیرند.

حماسه مشهدی‌ها در میدان ۱۵ خرداد صبح یکشنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲و در شرایطی که از ساعاتی قبل پیر و جوان، زن و مرد منتظر شروع راهپیمایی ۲۲ بهمن بودند، آغاز شد.

بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اقشار مختلف مردم و آحاد زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی از ساعت ۹ صبح امروز با حضور در میدان ۱۵ خرداد می‌توانند در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شرکت کنند.

پس از تلاوت آیاتی از قرآن، قرائت صلوات خاصه و همخوانی سرود ملی، راهپیمایی به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد.

بنابر اعلام پلیس راهور شهرستان مشهد، محورهای منتهی به میدان ۱۵ خرداد در طرح ترافیکی قرار دارد، اما لحظه به لحظه از مسیرهای مجاور بر جمعیت حاضران در میدان افزوده می‌شود.


مردم مرکز خراسان شمالی آماده خلق حماسه دیگر


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
 
 
 
 
 

خیابان‌های خوزستان به رنگ حماسه درآمد

در شرایطی که رسانه‌های دشمن در مدت اخیر به شدت روی عدم حضور مردم در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی و در رأس آنها راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کار و تلاش کرده‌اند، مردم سراسر شهرهای کشور به خصوص خوزستان که رهبر معظم انقلاب اسلامی این استان را مظهر مقاومت ایران در ۱۲۰ سال اخیر معرفی کرده‌اند با حضور باشکوه و دشمن شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند و نشان دادند در چهل و پنجمین سالگرد جشن انقلاب مثل روزهای اول سرنگونی رژیم طاغوت همچنان پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
 
 
 
 
 

ساعتی قبل از آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم خود را به محل‌های آغاز راهپیمایی رساندند و نشان دادند حضور در این راهپیمایی با شکوه را همچون فریضه‌ای واجب برای خود می‌دانند که باید اول صبح ادا شود.

راهپیمایی مردم اهواز از میدان مولوی در منطقه امانیه شروع شد ولی این نقطه قبل از آغاز راهپیمایی جای سوزن انداختن نداشت و جمعیت عظیمی خود را برای حضور در راهپیمایی به این محل رسانده بودند.

متن کامل را اینجا بخوانید.


حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در پایتخت شور و شعور

امروز مردم شهر و استان زنجان با هر گرایش و تفکر سیاسی آمدند تا ثابت کنند، همواره پشتیبان و وفادار به نظام و ارزش‌ها هستند و برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری همیشه در صحنه هستند.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن استان زنجان دقایقی قبل و با حضور عموم مردم دیار شور و شعور حسینی از محل‌های تعیین شده شروع و مردم از نقاط مختلف استان با حضور خود در این راهپیمایی، پشتیبانی خود از ولایت و نظام را بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد.

امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن از دو مسیر چهارراه امیر کبیر و میدان آزادی به سمت میدان انقلاب این شهر زنجان در حال برگزاری است. در مسیرهای منتهی به میدان انقلاب غرفه‌های مختلف توسط گروه‌های مردمی، برنامه متنوع فرهنگی برگزار می‌کنند.


حضور وزیر اقتصاد در راهپیمایی ۲۲ بهمن سمنان

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد کابینه سیزدهم صبح یکشنبه در بدو ورود به استان سمنان و پس از استقبال رسمی از سوی مسئولان در گلزار شهدای مرکز استان حاضر شد و به شهدای استان ادای احترام کرد.

وی بعد از این مراسم به همراه نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان به میدان سعدی رفت تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کند

جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم استان سمنان در حال برگزاری است.

قرار است خاندوزی در ادامه سفر خود به سمنان با جمعی از مسئولان این استان دیدار کند به نظر می‌رسد که محور نشست‌ها سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان سمنان باشد اما اطلاعاتی از سفر وزیر اقتصاد به دست خبرنگاران نرسیده است.


راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سیستان و بلوچستان

راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن همزمان با سایر نقاط کشور در سیستان و بلوچستان و مرکز استان «زاهدان» پایتخت وحدت ایران اسلامی، از دقایقی قبل آغاز شد.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که خیابان‌های منتهی به خیابان آزادی زاهدان از ساعاتی قبل از شروع رسمی مراسم، مملو از حضور مردمی بوده است که به همراه خانواده برای شرکت در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در حال تردد هستند.


حماسه حضور مردم شیراز در راهپیمایی‌

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
 
 
 
 
 

حضور حماسی و انقلابی مردم ولایتمدار شیراز از اقشار و سنین مختلف در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر نشان داد شیرازی‌ها با امید به آینده، ثابت‎‌قدم پشتیبان انقلاب و نظام خود هستند.


راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین با حضور گسترده مردم

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین اغاز شده و مردم قزوین با حضور با شکوه خود از میدان میرعماد قزوین به سمت میدان آزادی حرکت کرده‌اند.

حضور گسترده مردم قزوین در راهپیمایی امسال چهره متفاوتی به راهپیمایی بخشیده و روز متفاوتی را قزوین شاهد خواهد بود.

گفتنی است سخنران مراسم ۲۲ بهمن امروز قزوین سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش خواهد بود.


حضور گسترده قمی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم در شهر مقدس قم برگزار شد.


آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در سنندج

شکوه حضور در ۲۲ بهمن ۴۵/ فریاد «مرگ برآمریکا» در سراسر ایران

سنندج را همه با کوه آبیدر، زیبایی مجسمه مقاومت، تمدن و تاریخ کهن و مسجد دارلاحسانش می‌شناسند، اما از امروز باید حضور گسترده و مردمی مردم این شهر را به زیبایی‌های سنندج افزود.

حضوری از جنس ایمان و مقاومت، که عظیم و استوار در کنار هم یکدل و یک صدا امروز را به راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده‌اند تا با فریادهای «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» وفاداریشان را به نظامی که برایش خون دادند، اثبات کنند.

مردم شهر سنندج از دقایقی قبل با تجمع در میدان آزادی این شهر آماده حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ هستند و از مسیر پیاده‌راه فردوسی تا میدان انقلاب در این راهپیمایی شرکت دارند.

مرد و زن، پیرو و جوان، کوچک و بزرگ همه آمده‌اند تا ثابت کنند که کرد و کردستانی در کنار همه اقوام ملت ایران هم صدا فریاد بر می‌آورد و پاسدار خون شهدا و مدافع ارزش‌های اسلامی است.

برپایی غرفه‌های فرهنگی و غرفه‌های پذیرایی، پارچه‌نویسی از نقاشی کودکان با موضوع انتخابات، پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت از فلسطین از جمله برنامه‌های جانبی این مراسم باشکوه است که با همراهی مردم و مسؤولان و تشکل‌های مردمی شکل گرفته است.


یاران حاج قاسم در کرمان صحنه همدلی آفریدند

مردم استان کرمان راهپیمایی دشمن شکن خود را از چهارراه غزه به سمت میدان عاشورا آغاز کرده‌اند.

اقشار مختلف مردم در جای جای این استان با داغی که از شهادت ریحانه، دخترک پیراهن صورتی گوشواره قلبی به دل دارند و با یاد و خاطره سایر شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به میدان آمده‌اند تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید میثاق نمایند.

حضور گسترده خانواده شهدا، جوانان و نوجوانان کرمانی که عکس حاج قاسم را در دست داشتند در این مراسم قابل توجه است.

پیکر مطهر شهید محمد علی محمدی که در حادثه تروریستی کرمان دچار جراحت شده بود و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل شد بر روی دستان مردم تشییع شد.


 


فریاد «مرگ برضد ولایت فقیه» در راهپیمایی مردم دیار میرزا

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم در شهرها و روستاهای مختلف گیلان آغاز شد.

اگر چه ساعت رسمی آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن از سوی مسؤولان ۹ و نیم صبح اعلام شده بود اما مردم همیشه در صحنه بسیار زودتر به خیابان‌ها آمدند تا یک بار دیگر با شهدا و امام شهدا تجدید پیمان ببندند.

اقشار مختلف مردم در صف‌های به هم پیوسته و با مشت‌های گره کرده شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سر می‌دهند و می‌خواهند به همه دنیا نشان دهند که همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند.


میدان شهدای خرم آباد به وقت ۲۲ بهمن

مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز لرستان از میدان شهدای این شهر آغاز شده است و به میدان ۲۲ بهمن خرم‌آباد ختم خواهد شد.

گزارش خبرنگار مهر از میدان شهدای خرم‌آباد به‌عنوان مسیر آغازین راهپیمایی حکایت از حضور پرشور مردم دارد و شعار می‌دهند که «۲۲ بهمن نماد دین است، عامل اتحاد مسلمان است».


روستاییان مازندران پیشاهنگ راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با مناطق مختلف کشور در روستاهای استان مازندران آغاز شد و این مراسم به صورت خودجوش در استان در حال برپایی است.

راهپیمایی مرکز استان مازندران نیز از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح به صورت رسمی شروع می‌شود و گزارش‌های خبرنگار مهر حاکی از آن است که از ساعتی قبل شاهد حضور اقشار مختلف مردم در میدان ساعت هستیم تا این راهپیمایی دشمن شکن شروع شود.

حضور خانوادگی، دانش آموزان و اقشار مختلف برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشمگیر است.

طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران این مراسم در مناطق مختلف استان مازندران برپا می‌شود.


حضور پرشور اراکی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم شهید پرور استان مرکزی با شعارها و با در دست داشتن پلاکاردهای «تا آخر ایستاده ایم»، «مرگ بر آمریکا»، «آمریکا در همه جنایاتی که امروز در فلسطین اتفاق می‌افتد شریک جرم است» حضور پررنگ دارند.

حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها امروز در کنار والدین و پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها که در انقلاب حضور داشتند در راهپیمایی امروز در اراک پررنگ بود، کودکان و نوجوانانی که با شور و نشاط پرچم سه رنگ را در دست می‌چرخاندند و تصویر امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا را بر سینه داشتند و جلوه‌هایی زیبا تصویر کردند.

مردم در میدان شهدای اراک، راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن را آغاز کرده و با گذر از مسیر مشخص شده در مصلای بیت المقدس، شنونده سخنان نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، سخنران این آئین خواهند بود.


 

آغاز پرشور راهپیمایی ۲۲ بهمن در همدان

راهپیمایی جشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی با حضور چشم گیر جوانان و نوجوانان در شهر همدان و سایر شهرها و روستاها آغاز شد.


حماسه‌ای دیگر در دارالعباده

راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دقایقی پیش در مرکز استان یزد و ۶۰ نقطه دیگر از استان آغاز شده و همین آغاز خبر از وقوع حماسه‌ای دیگر در این خطه از کویر می‌دهد.

در حالی که لحظه به لحظه بر جمعیت مردم در میدان شهید بهشتی افزوده می‌شود، جمعی از راهپیمایان به میدان امیرچقماق و محل پایان راهپیمایی رسیده اند و انبوه جمعیت در مسیر راهپیمایی به چشم می‌خورد.

مردم دارالعباده از خیابان‌های منتهی به میدان شهید بهشتی دسته دسته به خیل راهپیمایان می‌پیوندند و به سمت میدان امیرچقماق به حرکت در می آیند.

در سایر شهرهای استان یزد نیز جمعیت انبوه و قابل توجهی از راهپیمایان آماده خلق حماسه‌ای از جنس حضور هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها