کد خبر: ۵۳۴۵۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
مشمولان سود سهام عدالت این روزها منتظر اعلام تاریخ واریز سود مرحله دوم هستند که این مبلغ در نیمه دوم اسفند واریز خواهد شد. در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت، دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۶۸۱ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۷۳۶ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری 598، بر اساس اطلاعات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در مورد جزئیات واریز سود سهامداران در هفته چهارم دی ماه سال جاری حاکی از آن است که 11 ناشر سود جاری و سنواتی 325 هزار و 136 سهامدار را که شامل یک هزار و 100 میلیارد تومان می شود را با حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید: در هفته چهارم دی ماه امسال، 6 شرکت «سرمایه‌ گذاری‌ البرز، داروپخش‌ ، داروسازی‌ شهی دقاضی، سرمایه‌ گذاری‌ پارس‌ توشه‌، مجتمع‌ صنایع‌ و معادن‌ احیاء ‌سپاهان، قند تربت‌ حیدریه» سود جاری 105 هزار و 901 سهامدار که شامل 762 میلیارد و 473 میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید: در هفته چهارم دی ماه امسال، 5 ناشر« پلاستیران، سیمان ‌آبیک، معدنی ‌وصنعتی ‌چادرملو، گروه‌ دارویی ‌برکت، سرمایه‌ گذاری‌ سپه» سود سنواتی 219 هزار و 235 سهامدار که شامل 339 میلیارد و 575 میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

آمارهای منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می دهد که از ابتدای سال 1402 تا پایان هفته چهاری دی ماه، سود جاری و سنواتی 761 ناشر شامل 103 هزار و 954 میلیارد تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز شده است.

واریز سود مرحله دوم سهام عدالت هم در نیمه دوم اسفند انجام خواهد شد.

مبلغ سود مرحله دوم سهام عدالت برای افراد مختلف متفاوت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها