کد خبر: ۵۳۴۵۵۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
امکان معرفی حساب وکالتی برای ثبت نام خودروهای وارداتی در بانک ایران زمین فراهم است.
به گزارش پایگاه خبری 598، حساب وکالتی یک حساب بانکی است که به حساب معاملاتی متصل می‌شود. به این ترتیب، وجه مورد نیاز برای خرید مستقیما از حساب بانکی شما کسر می‌شود و نیازی به پرداخت شتابی یا بارگذاری فیش واریز نقدی نیست. داشتن حساب وکالتی برای فعالیت در سامانه یکپارچه عرضه خودرو الزامیاست.
 
مقصود از حساب وکالتی سامانه یکپارچه عرضه خودرو، حسابی است که متقاضیان خرید خودرو شرکت های خودرو سازی مختلف از طریق این سامانه، باید افتتاح نمایند و مبلغ 100 میلیون تومان را برای مدتی معین، در حساب خود بلوکه کنند. نحوه افتتاح و یا تمدید این حساب، با مراجعه به بانک های عاملی بوده که هر شرکت خودرو ساز، معرفی کرده است.
 
یکی از بانک های عامل مورد تایید خودروسازان بانک ایران زمین می باشد. هم اکنون امکان معرفی حساب وکالتی برای ثبت نام خودروهای وارداتی در بانک ایران زمین فراهم است.
 
بر اساس گزارش سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی؛ متقاضیان می توانند از تاریخ یکشنبه ۱۵ بهمن ماه تا ساعت ۱۳ روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه سال جاری یکی از حساب های خود را به عنوان حساب وکالتی معرفی کنند و مبلغ ۵ میلیارد ریال مسدود نمایند.
علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به صورت آنلاین از طریق همراه بانک فراز ایران زمین، سایت بانک ایران زمین و یا با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور اقدام کنند.
مشتریان گرامی جهت اطلاع بیشتر می توانند با شماره 24809-021 مرکز ارتباط با مشتریان بانک تماس حاصل کنند.
همچنین می توانید برای فعال سازی خدمت حساب وکالتی از طریق لینک زیر اقدام فرمایید....
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها