کد خبر: ۵۳۴۵۷۱
زمان انتشار: ۰۸:۲۰     ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با حضور همراه اول برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران (نمایشگاه مطبوعات) از یکشنبه 29 بهمن به مدت چهار روز با حضور همراه اول به عنوان پرچمدار توسعه 5G ایران و پیشتاز در حوزه تحول دیجیتال در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار می کند.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور نیز در قالب غرفه ای مستقل تا چهارشنبه 2 اسفند 1402 با سرویس های «همراه من»، «همراه یار» و «از من بپرس» در این نمایشگاه حضور دارد و پاسخگوی بازدیدکنندگان و اهالی رسانه حاضر در نمایشگاه است.

گفتنی است نخستین دوره‌ نمایشگاه مطبوعات در سال 1372 همزمان با نمایشگاه کتاب و در کنار آن برگزار شد و از سال 1385 این نمایشگاه به شکلی کاملا مستقل در تقویم نمایشگاهی قرار گرفت.

بیست و چهارمین دوره این نمایشگاه نیز قرار است پس از 6 سال توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانه های ایران» برگزار شود.

شعار امسال این رویداد برگرفته از مصراع شعر شاهنامه فردوسی «نجستم همیشه جز از راستی» است و به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است بعد از چندین سال تعطیلی، با حضور بیش از ۶۰۰ واحد خبری، خبرگزاری، روزنامه و انسان رسانه برگزار شود.

همچنین قرار است در طول برگزاری این رویداد از چهره های رسانه ای ملی و استانی تقدیر شود. برگزاری نشست های تخصصی متعدد در قالب اقتصاد رسانه، تجربه کاوی و همچنین رونمایی کتاب از جمله دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این رویداد است.

این نمایشگاه از ساعت 9:30 تا 18:30 میزبان علاقه مندان به حوزه رسانه است و بازدیدکنندگان می توانند با مراجعه به غرفه همراه اول، سوالات خود را با «از من بپرس» مطرح کنند.

912
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها