کد خبر: ۵۳۴۵۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
پدر طلبه شهید حسن مختارزاده گفت: رسالت رسانه در تبیین حضور حداکثری در انتخابات سنگین‌ است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام محمد مختار زاده پدر طلبه شهید حسن مختارزاده در نشست رونمایی از پوستر این شهید که در غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در مصلی تهران ضمن حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه رسانه‌های ایران در مصلی تهران، تبیین در زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال را مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها دانست و اظهار کرد: امروز وقت پای کار آمدن همه ما است و همه ما در انتخابات پیش رو وظیفه داریم که در این میان رسالت رسانه در تبیین حضور حداکثری در انتخابات سنگین‌تر است.

وی با تأکید بر این که اصل انقلابی ماندن است،ادامه داد: نباید فراموش کنیم که شهدا چگونه بودند و برای چه رفتند لذا مشارکت حداکثری در انتخابات همان ادامه راه شهدا است.

حجت‌الاسلام مختارزاده گفت: کشور و نظام جمهوری اسلامی با مشکلاتی از جمله تحریم رو به رو است که هیچ کشوری به اندازه کشور ما تحریم نیست و در چنین شرایطی نباید این نظام که پرچم اسلام و شیعه را بلند کرده است تنها بماند.

وی با بیان اینکه با مشارکت در سرنوشت کشورمان به قدرت و عظمت این نظام افزوده می‌شود، عنوان کرد: وظیفه ما این بود که در مسیر اسلام و انقلاب حرکت و فرزندانمان را برای این مسیر تربیت کنیم اما وظیفه ما در این راه تمام شدنی نیست چراکه راه ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها