کد خبر: ۵۳۴۸۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار دلفان آرای نهایی نامزدهای انتخاباتی در حوزۀ انتخابیه سلسله و دلفان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، اصغر قهرمانی با اشاره به اعلام پایان شماره آرا در حوزۀ انتخابیه سلسله و دلفان، گفت: مجموع آرای به‌دست آمده از شعب اخذ رأی در این حوزۀ انتخابیه ۱۰۹ هزار و ۴۳۵ رأی است.

او افزود: محمدحسین محمدی با ۴۳ هزار و ۴۴۵ رأی، یحیی ابراهیمی با ۳۵ هزار و ۱۳۷ رأی و مهدی زینلی حسنوند با ۱۴ هزار و ۸۷ رأی بیشترین آرای دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس را در سلسله و دلفان کسب کردند.

فرماندار دلفان با تأکید به مشارکت ۶۵ درصدی مردم سلسله و دلفان در دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس، عنوان کرد: این میزان در دورۀ قبل ۴۸ درصد بوده‌است.

او با اشاره به اخذ ۸۶ هزار و ۶۰۲ رأی در انتخابات ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در سلسله و دلفان بیان کرد: آیت‌الله مهدی سلیمانی‌تبار با ۳۲ هزار و ۹۴۳ رأی، آیت‌الله هاشم نیازی با ۲۸ هزار و ۱۶۸ رأی و آیت‌الله احمد مبلغی با ۲۵ هزار و ۴۹۱ رأی بیشترین آرای این انتخابات را در این حوزۀ انتخابیه کسب کرده‌اند.

قهرمانی با بیان اینکه ۲۶۰۰ نفر در برگزاری انتخابات دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در دلفان، مشارکت داشتند، گفت: ۱۲۷ صندوق نیز برای شمارش آرا تعیین شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها