کد خبر: ۵۳۵۰۶۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
منابع خبری از افزایش بازداشت‌ها در کرانه باختری و یورش صهیونیست‌ها به «مسجدالاقصی» در نخستین روز ماه مبارک رمضان خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری 598، ۲۷۵ شهرک نشین صهیونیست در روز اول ماه مبارک رمضان به مسجدالاقصی یورش بردند.

در همین حال، اداره اسرای فلسطینی اعلام کرد که نیروهای اشغالگر طی شب گذشته، ۲۵ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند که برخی از آن‌ها آزاده هستند.

این اداره افزود که تعداد بازداشتی‌ها در کرانه‌باختری از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۷هزار و ۵۳۰ نفر رسید.

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در پی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری، مقامات تل‌آویو نگران شعله ور شدن آتش انتفاضه‌ای دیگر و تشدید درگیری‌ها در کرانه باختری هستند.

این در حالی است که منابع خبری از اختلاف «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و « ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر سر «مسجدالاقصی» خبر دادند.

نتانیاهو به توصیه طرف‌های امنیتی ‌و نظامی رژیم صهیونیستی درباره یورش بردن و یا نبردن به «مسجدالاقصی» در ماه مبارک رمضان، به تنهایی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شاباک» به نتانیاهو پیشنهاد داده‌ که تصمیم‌گیری درمورد یورش به مسجدالاقصی توسط پلیس این رژیم در ماه مبارک رمضان تنها با موافقت رسمی وی اتخاذ شود و نتانیاهو نیز با این پیشنهاد موافقت کرده است.

طی هفته‌های گذشته شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی این پیشنهاد غیرمعمول را به نتانیاهو داده اند که به تنهایی تصمیم‌گیری کند، زیرا این امر پیامدهایی به دنبال خواهد داشت.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها