کد خبر: ۵۳۵۶۲۱
زمان انتشار: ۱۶:۲۴     ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
هر چند ذوب آهن در نیم فصل دوم نتوانسته همانند نیم فصل نخست نتیجه بگیرد اما استعفای محمد ربیعی ریشه در موضوعی دیگر هم دارد.

به گزارش پایگاه خبری 598، روز اول از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال شب گذشته در حالی برگزار شد که ذوب آهن بعد از شکست ۲ بر صفر برابر شمس آذر قزوین، شاهد اتفاقی ناگهانی بود؛ استعفای محمد ربیعی از سرمربیگری.

ذوب آهن که نیم فصل اول را با رسیدن به سکوی پنجمی، به شکلی خوب و مطلوب به اتمام رساند، در حالی وارد نیم فصل دوم شد که چهار بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و دو بازیکن را به علت سرباز شدن از دست داد. تیم اصفهانی نیاز به تقویت در پست‌های مختلف داشت اما نتوانست نقل و انتقالات موفقی را پشت سر بگذارد و همین موضوع نیز تبدیل به پاشنه آشیلی شد که در دیدارهای نیم فصل دوم، به وضوح دیده شده است. در واقع می‌شد چنین پیش بینی کرد که ذوب آهن در نیم فصل دوم با مشکل بازیکن و چالش‌های جدی مواجه شود.

ذوب آهن دیدارهای دشوار و سنگینی را در هفته‌های آینده پیش‌رو خواهد داشت و به نظر می‌رسد ربیعی با استعفایش می‌خواست این پیام را بدهد که نیاز به حمایت بیشتری دارد تا تیم از شرایط کنونی خارج شود. او در تجربه‌های قبلی نشان داده که می‌تواند از بحران‌ عبور کند. هر چند نتایجی دور از انتظار در چند بازی گذشته ذوبی‌ها رقم خورده اما آنها اعتقاد دارند که روند فنی تیم خوب و اصلاحی بوده و این امید را دارند که در هفته‌های آینده ذوب آهن بحران را پشت سر بگذارد.

با این حال باید دید ربیعی می‌تواند ذوب آهن را به روزهای خوب نیم فصل اول برگرداند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها