کد خبر: ۵۳۵۸۰۵
زمان انتشار: ۰۳:۱۱     ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
مردم استان های سراسر کشور با تجمع در مکان های مختلف و شعار علیه رژیم صهیونیستی، از تنبیه این رژیم از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایرنا، ۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و عدم واکنش صریح جامعه بین المللی به این اقدام غیرقانونی، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

همزمان با این اقدام، مردم سراسر کشور با تجمع در میادین اصلی، از این اقدام حمایت کرده و علیه رژیم صهیونیستی شعار سردادند.

مردم ایران اسلامی در استان های سراسر کشور همزمان با شلیک پهپادها و موشک ها به سمت رژیم صهیونیستی، با تجمع و سردادن شعار علیه این رژیم کودک کش، از این اقدام حمایت و ابراز خوشحالی کردند.

مردم در استان های تهران، گلستان، کرمان، اصفهان، آذربایجان غربی، قزوین، قم و... با تجمع بر مزار شهدا و مکان های عمومی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی ابراز خوشحالی کردند.

مردم شهر تهران با تجمیع در میدان فلسطین و دانشگاه تهران، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

مردم مومن و خداجوی شهرستان های استان تهران ساعتی پس از آغاز حملات سنگین سپاه پاسداران به مواضع دشمن صهیونیستی به خیابانها آمدند و حمایت خود را از مواضع شجاعانه کشورمان علیه جنایات رژیم ناپاک اسراییل را اعلام دادند.

مردم شهیدپرور در شهرستانهای ری ، اسلامشهر ، شهریار ، رباط کریم ، ملارد ، شهر قدس ، بهارستان ، ورامین ، پاکدشت ، قرچک ، پیشوا ، دماوند ، پردیس ، شمیرانات و ... با حضور در میادین اصلی شهرهای خود با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حمایت خود از این اقدام بی نظیر نیروهای مسلح کشورمان را اعلام کردند.

همشهریان در استان تهران خواستار انتقام سخت و قاطع از رژیم صهیونیستی برابر اقدامات گستاخانه این رژیم جعلی در غزه شدند.

شهروندان شهرستان ری در میدان نماز این شهر تجمع کرده و شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سردادند .

همچنین درب‌های بهشت زهرا(س) نیز باز شد و مردم بر سر مزار شهید تهرانی مقدم و شهید حاج رحیمی حضور یافتند.

شماری از شهروندان در کرمان نیز بامداد یکشنبه در حمایت از پاسخ نظامی پهپادی و موشکی علیه رژیم صهیونیستی در جوار مزار شهید سلیمانی در گلزار شهدا جمع شدند و شعارهای علیه این رژیم اشغالگر سر دادند.

این شهروندان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، حمایت خود را از اقدام سپاه در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

مردم قم نیز از ساعت ۱:۲۰ دقیقه در حرم حضرت معصومه (س) تجمع کرده و ضمن اعلام حمایت از انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی، فریاد مرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

شماری از مردم انقلابی و قدردان قم با مخابره شدن اخبار مرتبط به آغاز حملات گسترده پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونسیتی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تجمع کردند.

قمی‌ها در این تجمع ضمن حمایت قاطع از وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در سوریه، فریاد نابودی رژیم کودک‌کش را فریاد زدند.

همچنین، جمعی از مردم ولایتمدار اهواز با حضور در مقابل حسینیه عاشقان ثارالله از حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی حمایت کردند.

مردم اهواز در این تجمعات پرچم های حزب الله لبنان و فلسطین و تصاویر رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند.

در این تجمع مردمی، جوانان با سر دادن شعار "لبیک یا خامنه ای"، " مرگ‌بر اسرائیل و آمریکا"، " سپاه پاسداران تشکر تشکر" حمایت خود را از پاسخ نظامی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه اعلام کردند.

همچنین مردم لرستان نیز با سردادن شعار ای رهبر مقتدر تشکر تشکر، از تنبیه رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کردند.

مردم اصفهان نیز با سر دادن شعار سپاهی باغیرت موشک جواب موشک از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کردند.

همچنین مردم بجنورد در حمایت از حملات سپاه به رژیم صهیونیستی تجمع کرده و شعار الله اکبر خامنه ای رهبر سر دادند.

مردم قزوین نیز با سردادن شعار حیدر حیدر، از تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

مردم ارومیه نیز با سردادن شعار یا حیدر، در میادین اصلی این شهر تجمع کرده و از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کردند.

همچنین مردم مشهد مقدس نیز با حضور در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر امام رضا(ع) و برگزاری مراسم ضمن خوشحالی از حمله تنبیهی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی، شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مردم شهر شیراز نیز با حضور خودرویی در سطح شهر و به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران، شادی خود را از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

مردم انقلابی تبریز نیز پس از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز تجمع کردند و شعار حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست سردادند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها