کد خبر: ۵۳۵۸۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
در گفتگو با خبرنگار جبهه مقاومت مطرح شد:
حسین پاک، فعال و خبرنگار جبهه مقاومت در گفت‌وگو با 598، پیرامون واکنش مردم کشورهای منطقه به پاسخ تنبیهی ایران، اظهار کرد: بخش عظیمی از کشورهای منطقه و بسیاری از مردم در سرتاسر دنیا موید حمله مستقیم جمهوری اسلامی ایران به سرزمین اشغالی بوده‌اند و این حمله را یک اقدام مشروع و ضربه بزرگی برای رژیم صهیونیستی دانستند.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری 598، حسین پاک، فعال و خبرنگار جبهه مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار 598، پیرامون واکنش مردم کشورهای منطقه به پاسخ تنبیهی ایران، اظهار کرد: بخش عظیمی از کشورهای منطقه و بسیاری از مردم در سرتاسر دنیا موید حمله مستقیم جمهوری اسلامی ایران به سرزمین اشغالی بوده‌اند و این حمله را یک اقدام مشروع و ضربه بزرگی برای رژیم صهیونیستی دانستند.

وی با اشاره به انفعال برخی کشورهای عربی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، لبنان و سوریه، تصریح کرد: پس از عملیات موشکی و پهپادی ایران، انتقاد جهان اسلام و جهان عرب از بی‌عرضگی حکام عرب و عدم عملکرد صحیح آن‌ها در چارچوب عملیات طوفان الاقصی افزایش یافته است.

پاک پیرامون احتمال پاسخ رژیم صهیونیستی به پاسخ تنبیهی ایران، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در این ۱۹۲ روز بعد از «انتلاق» عملیات طوفان الاقصی به بسیاری از تهدیدهای خود را جامه عمل نپوشانده است. مسئولان رژیم بارها تهدید کرده اند که اگر حزب الله به پشت رودخانه لیتانی عقب نشینی نکند به لبنان حمله گسترده و همه جانبه خواهند کرد که در ۱۹۲ روز گذشته این اتفاق نیفتاده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رژیم صهیونیستی به این حمله تنبیهی پاسخ خواهد داد یا خیر، گفت: در بخشی از کابینه جنگ از جمله آقای اسموتریج و بینگیویر اعتقاد جدی دارند که باید به ایران پاسخی در داخل اراضی خودش داده شود که آقای گانت، وزیر جنگ رژیم نیز با این ایده همسو است.

پاک اضافه کرد: نتانیاهو و گالانت به عنوان تصمیم‌گیران بعدی مردد هستند و اپوزوسیونی که امروزه از قدرت نسبتا زیادی برخوردارند با این موضوع مخالف هستند و آن را دردسر بیشتر برای این رژیم می‌دانند. البته نتانیاهو به عنوان کسی که صاحب ایده ضربه مستقیم به ایران است ممکن است این حماقت را انجام دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به ایران جسارت نیست بلکه حماقت است، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در یک افتضاح بزرگ گرفتار شده که اگر پاسخ ندهد یعنی پذیرفته با یک تنبیه و عملیات نظامی بازدارندگی و قواعد جدید را بپذیرد که این بسیار خطرناک است.

پاک ادامه داد: این موضوع یعنی رژیم صهیونیستی امضا کرده است که از این به بعد هرکس هر تعداد موشکی که بخواهد می‌تواند به من بزند اما اینکه پاسخ می‌دهد یا نه، با توجه به اینکه نتانیاهو در حال دست و پا زدن است هیچ چیز از رژیم بعید نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها