کد خبر: ۵۳۶۴۹۷
زمان انتشار: ۲۳:۲۷     ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ وقت در تبریز عمل ناشایستی از تماشاگران ندیدم حتی اگر آنها هم بودند به دیده منت قبول می‌کنم اما اگر هواداران منتسب به تیم دیگری بودند، جوابشان را داده‌ام و تا زمانی که نفس دارم با هم کار داریم!

به گزارش پایگاه خبری 598، مهدی هاشمی‌نسب، مربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی برابر تراکتور اظهار کرد: بازیکنانمان خیلی خوب بازی کردند. از نتیجه نه ولی از تلاش بازیکنانمان راضی هستم. با توجه به بضاعت تیم و کمبود بازیکن، خیلی بیشتر از توانشان هم بازی کردند. فارغ از هر نتیجه‌ای همین الان هم برایم قهرمان هستند.

او تاکید کرد: حتی اگر قهرمان هم نشویم، شکستی برای ما نیست. هر نتیجه‌ای به دست بیاید به تیممان افتخار می‌کنیم.

مربی استقلال در خصوص داوری و صحنه خطای محمدی روی خلیل‌زاده اظهار کرد: یک پنالتی ما سوخت، چه می‌توان گفت؟ چقدر دیگر راجع به آن حرف بزنیم؟ شجاع خودش می‌داند. مهرداد محمدی اصلا کسی نیست که بخواهد عمدی کسی را بزند. عمدی در کار نبوده ولی پنالتی صد درصد درست ما سوخت.

هاشمی‌نسب با اشاره به حواشی پیش آمده در این دیدار تصریح کرد: مهم نیست. هیچ مشکلی با هواداران تراکتور ندارم. نمی‌دانم اگر واقعا هواداران تراکتور بودند، باز هم مثل همیشه برایم قابل احترام هستند. هیچ وقت در تبریز عمل ناشایستی از تماشاگران تبریز ندیدم حتی اگر آنها هم بودند به دیده منت قبول می‌کنم اما اگر هواداران منتسب به تیم دیگری بودند، جوابشان را داده‌ام و تا زمانی که نفس دارم با هم کار داریم! مطمئن باشند حریفشان هستم. درباره هواداران تراکتور هیچ صحبتی ندارم. آدم کینه‌ای نیستم اما اهل گذشت هم نیستم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها