کد خبر: ۵۳۷۱۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
«تعز من تشاء و تذل من تشاء»
طیف موسوم به اعتدالگرا در اثنای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 جایگاه قضایی آقای رییسی را دستاویزی برای «اهریمن‌سازی» و «رقیب هراسی» قرار دادند و به‌گونه‌ای وانمود کردند که اگر ایشان رییس‌جمهور شود، اعدام افراد به‌راحتی و برای کوچکترین جرم و حتی اتهامی اتفاق می‌افتد!

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری 598؛ شهادت آیت‌الله رییسی و همراهان ایشان هرچند رخدادی تلخ است، با این وجود این اتفاق در جای خود می‌تواند برای کسانی که در روزگاری نه‌چندان دور در عرصه رقابت و برای رسیدن به قدرت، تیر تهمت‌های خود را روانه پیکر این سید بزرگوار کردند «عبرت‌آموز» باشد.

شهید تهمتی که شهید جمهور شد

شاید اولین مواجه افراد مورد اشاره با شهید رییسی در اثنای انتخابات سال 1396 باشد. در آن برهه آقای روحانی و تیم رسانه‌ای‌اش، جایگاه قضایی آقای رییسی را دستاویزی برای «اهریمن‌سازی» و «رقیب هراسی» قرار دادند و به‌گونه‌ای وانمود کردند که اگر ایشان رییس‌جمهور شود، اعدام افراد به‌راحتی و برای کوچکترین جرم و حتی اتهامی اتفاق می‌افتد!

در آن برهه طیف موسوم اعتدال‌گرا با پشتیبانی رسانه‌های ضدانقلاب، ناجوانمردانه اقدامات انقلابی و خدمات آیت‌الله رییسی در قوه قضاییه و همچنین تولیت آستان قدس رضوی را نمایش و شویی برای تصاحب قدرت می‌خواندند؛ این در حالی بود که حتی رادیکال‌ترین افراد نیز به تدبیر و دلسوزی آقای رییسی اذعان داشتند.

از دیگر ظلم‌هایی که در حق آقای رییسی انجام شد «ضد قهرمان» ساختن از ایشان از طریق تمسخر و استهزاء بود. این گروه با تقطیع و برش تکه‌هایی از اظهارات آقای رییسی بر آن شدند تا محبوبیت ایشان را تحت الشعاع قرار دهند.

اما در نهایت همه این تلاش‌ها به لطف خداوند نتیجه عکس داد و رییسی به مصداقی برای آیه شریفه «تعز من تشاء و تذل من تشاء» تبدیل گشت تا در مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان، شاهد جمعیت میلیونی و کم‌سابقه باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها