کد خبر: ۵۴۱۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
مدیر عامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان صومعه سرا گفت: دارندگان سهام عدالت از مزایای بیمه تکمیلی بهره مند می شوند .
مهر، سید مصطفی شاداب امروز در نشست توجیهی طرح بیمه تکمیلی درمان سهامداران سهام عدالت، این طرح را یک فرصت استثنایی برای سهامداران به ویژه مشمولان بهزیستی، کمیته امداد و روستائیان دانست و افزود: سهام عدالت علاوه بر صدور برگه سهام و توزیع سود وظیفه ارائه خدمات رفاهی را نیز برای سهامداران دارد.
 
وی اظهارداشت: طرح بیمه تکمیلی بهترین فرصت برای مردم به ویژه قشرهای آسیب پذیر برای رفع نیازهای پزشکی است.
 
وی افزود: توسعه اقتصادی فرآیند بهبود بخشیدن به کیفیت زندگی است و شاخصهای متعددی را در بر می ‌گیرد که همگی بر کیفیت زندگی اجتماعی انسانها توجه دارد، از مهمترین این شاخصها رشد اقتصادی و توزیع عادلانه درآمد بین افراد جامعه است.
 
شاداب گفت: کاهش فقر و تقلیل نابرابری اقتصادی همواره از اهداف برنامه های توسعه ‌ای بوده و در اصل سوم قانون اساسی نیز برآن تاکیدی ویژه کرده است.
 
وی اظهارداشت: توجه به توسعه اقتصادی بدون در نظر گرفتن توزیع عادلانه درآمد تنها منجر به عمیق تر شدن شکاف طبقاتی و گسترش فقر و در نهایت به چالش کشدن فرآیند رشد اقتصادی در دراز مدت می شود.
 
مدیر عامل شرکت تعاونی سهام عدالت صومعه سرا گفت: دولت نهم با هدف رسیدن به توزیع درآمد متعادل ‌تر در اقتصاد و همچنین انجام خصوصی سازی در اقتصاد توزیع سهام عدالت در بین اقشار کم درآمد را در دستور کار خود قرارداد.
 
وی افزود: طرح واگذاری سهام عدالت راهکاری برای بسط عدالت و توزیع عادلانه تر ثروت و درآمد و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها