کد خبر: ۵۶۳۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
ایرنا، ملی پوشان فوتبال كشورمان كه خود را برای دیدار با تیم ازبكستان در رقابتهای فوتبال مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل آماده می كنند،عصر دیروز( دوشنبه ) تمرین سبكی را زیر نظر ' كارلوس كی روش ' مربی این تیم برگزار كردند.

خستگی سفر سبب شد كه' كی روش ' تمرینات سبكی را برای 12 ملی پوش فوتبال ایران در نظر بگیرد و تمرینات اصلی از امروز(سه شنبه) آغاز می شود.

' امیر نظری ' بازیكن ایرانی تبار كه در یكی از باشگاه های سوئد بازی می كند با هماهنگی های به عمل آمده ، فردا به جمع ملی پوشان فوتبال ایران اضافه خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران برای تشكیل اردوی آمادگی خود روز گذشته وارد شهر استانبول تركیه شد و مورد استقبال شماری از مقامات سركنسولگری كشورمان در این شهر و ایرانیان مقیم استانبول قرار گرفت.

در مراسم استقبال از ملی پوشان فوتبال كشورمان، شماری از دانش آموزان مجمتع آموزشی فجر و معلمان نیز حضور داشتند.

تیم ملی فوتبال ایران در روزهای پایانی اردوی آمادگی خود در استانبول، یك دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال آلبانی در روز هفتم خرداد ماه برگزار خواهد كرد.

تیم ملی فوتبال آلبانی در رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در مكان هشتاد و چهارم و بالاتر از قطر هم‌گروه تیم ایران قرار دارد و ایران جایگاه پنجاه و یكم را به خود اختصاص داده است.

ملی پوشان فوتبال ایران كه خود را برای شركت در رقابت های فوتبال مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل آماده می كند، در اولین دیدار خود روز یكشنبه 14 خرداد ماه در شهر تاشكند به مصاف تیم ازبكستان خواهد رفت.

كمپ اختصاصی باشگاه بشیكتاش تركیه در حومه شهر استانبول كه قرار است، تیم ملی فوتبال ایران در آن اردو بزند، در یك منطقه وسیع جنگلی با آب و هوای معتدل قرار دارد.

كمپ بشیكتاش در سال 2002 میلادی (حدود 10 سال پیش) افتتاح شد، این كمپ در منطقه 'عمرانیه' در بخش آسیایی شهر استانبول و در مسیر جاده شهر ساحلی 'شیله' در سواحل دریای سیاه قرار دارد.

باشگاه بشیكتاش، این منطقه جنگلی به وسعت 145هكتار را به مدت 49 سال از وزارت جنگلداری تركیه در سال 2000 میلادی اجاره و تاسیسات ورزشی خود را در این محل دایر كرد.

كمپ اختصاصی بشیكتاش شامل 31 اتاق، سالن‌ های مجهز بدنسازی، استخر و سونا، 4 اتاق فیزیوتراپی و سایر امكانات است.

این كمپ 4 زمین چمن با نورافكن دارد و با استاندارهای جهانی هماهنگ است.

تیم سیاه و سپیدپوش بشیكتاش در كنار تیم های گالاتاسرای و فنرباغچه از جمله سه تیم معروف و ریشه دار تركیه است كه در سال 1903میلادی با نماد عقاب سیاه در لیگ برتر فوتبال باشگاه های تركیه خودنمایی می كند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها