کد خبر: ۵۶۶۰۴
زمان انتشار: ۱۸:۲۴     ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
آیت الله رضازاده با بیان این ‌که چه دلیل دارد ما مثل غربی‌ها باشیم و در زندگی، خانه، ماشین و حتی پوشش لباس از آنها الگو بگیریم، ابراز داشت: غرب‌زدگی از جن‌زدگی هم بدتر است، جن‌زدگی را می شود درمان کرد؛ اما غرب‌زدگی را چه کنیم آنها که غرب‌زده‌اند همجنس‌بازی را بد نمی دانند و به چشم پیشرفت و تمدن نگاه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله رجبعلی رضازاده، استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان، امروز در پایان درس خارج اصول خود به بیان این اهانت پرداخت و گفت: این گونه قضایا حاکی از نقشه های مستکبران علیه اسلام و تشیع است که می خواهند از این راه با اسلام مبارزه کنند.

آیت الله رضازاده با اشاره به فتوای امم خمینی(ره) پیرامون ارتداد سلمان رشدی گفت: در زمان صدور فتوای امام خمینی‌(ره)، مرحوم علامه عسگری مهمان من بود که گفت این فتوای امام یک امر کوچک نیست و فقط پاسخ به سلمان رشدی و عمل زشت او نیست بلکه این فتوا همچون یک قیچی بود که نوک نیزه ای را که دشمن به سمت اسلام نشانه رفته است، قیچی، و در عمل این نقشه شوم آنها را بی اثر کرده است. کشورهای غربی و اروپایی و آمریکا قصد تهاجم فرهنگی علیه اسلام را دارند و افرادی هم برای این کار تعیین شده که یکی از این افراد سلمان رشدی بود و نوشتن این کتاب طرح خودش نبود؛ بلکه نقشه آنها بود که با فتوای امام بی‌اثر شد و جلوی حرکت‌های بعدی این‌ها را گرفت سلمان رشدی دیگر در این دنیا زندگی ندارد از ترس جانش باید مخفی باشد و به همین دلیل تا مدتی کسی فکر چنین جسارتی به ذهنش نمی رسد که همین سبب از بین رفتن طرح و نقشه دشمنان است.

آیت الله رضازاده با اشاره به تأیید همجنس‌بازی از سوی اوباما، بیان داشت: این عمل قبیح هم در راستای همان دشمنی با اسلام است سربازان ارتش امریکا دوره اسلام ستیزی می بینند و تفریحانه در پاکستان و عراق و دیگر بلاد اسلامی مسلمان می کشند. و با بهانه های واهی قصد سرپوش گذاشتن بر اعمال خویش دارند. در برخی عکس‌ها دیده شده که سرباز آمریکایی با خشونت با یک فرد مسلمان رفتار می‌کند و او را به زیر دست و پا می‌افکند و با خنده و رضایت از عمل خویش عکس می‌گیرد که این ناشی از همین افکار اسلام ستیزی است که القا می شود.

استاد خارج فقه و اصول خراسان با اشاره به مصاحبه ننگین عنصر هتاک با بی بی سی و گفته بی بی سی مبنی بر این که نجفی تابوشکنی کرده و انقلاب فرهنگی کرده است، گفت: همه موارد اهانت به مقدسات و اسلام ستیزی را که در کنار هم می گذاریم و حمایت دشمنان از این قضایا، می‌فهمیم این کارها یک طرح همه جانبه علیه اسلام است و نشأت گرفته از یک نقشه کثیف جهت از بین بردن اسلام و وجهه این دین در بین مردم دنیا است.

آیت الله رضازاده گفت: تنها کشوری که به عنوان حامی اسلام در دنیا حرف دارد ایران است؛ اما متأسفانه برخی کشورهای اسلامی با مخالفان اسلام رابطه دارند.

وی با اشاره به آذربایجان و رژه شرم‌آور همجنس‌بازان اظهار تاسف کرد و با بیان این که با وجود شیعیان در این کشور این اتفاق می‌افتد، ادامه داد: در سوریه، بحرین و لبنان هم‌ اگر جریانی پیش می‌آید جهت مبارزه با شیعه است که مقتدرانه در هر کجای دنیا جلوی این‌ها ایستاده است.

آیت الله رضازاده با اشاره به داستانی به این مضمون که تا زمانی که برای کسی خطری نداشته باشی بی‌تفاوت از کنارت می‌گذرند؛ اما همین که وجود او منافع آنها را تهدید کند با تمام توان به مقابله می پردازند، بیان داشت: این ها از اسلام می‌ترسند از عظمت اسلام می ترسند. این ننگ است؛ چون حیوان هم همجنس‌بازی نمی‌کند آن وقت رییس جمهور آمریکا که خود را متمدن و برتر می‌داند این اجازه را می‌دهد که تزویج همجنس‌بازی صورت بگیرد.

استاد خارج فقه و اصول خراسان با اشاره به کتاب غرب زدگی جلال آل احمد و ادعای او پیرامون غرب‌زدگی برخی کشورهای مسلمان ابراز داشت: چرا برخی از جوان‌ها هیچ فکر نمی‌کنند که چه دلیل دارد که ما باید مثل غربی‌ها باشیم و در زندگی، خانه، ماشین و حتی پوشش لباس از آنها الگو بگیریم. غرب‌زدگی از جن‌زدگی هم بدتر است جن‌زدگی را می شود درمان کرد؛ اما غرب‌زدگی را چه کنیم آنها که غرب‌زده‌اند این‌ها را بد نمی داند و به چشم پیشرفت و تمدن نگاه می کنند و اعمال زشت و ضد انسانی را خوب می‌دانند.

آیت الله رضازاده گفت: از یک سو می گویند ما حامی زن‌ها و حق آنها هستیم در کشورهای مسلمان حق زنان رعایت نمی شود و از سویی دیگر با رواج همجنس‌بازی حق زنان را نا‌دیده می‌گیرند. دلیل این کارها هم ترس است. این ها واقعا از اسلام می ترسند چون زمانی که دستورات زیبا و مفید اسلام را در کنار اعمال و رفتار خود می‌گذارند می‌بینند که با همگانی‌شدن اسلام دیگر جایی برای عرض اندام آنها و اقدامات کثیفشان نیست. آنها برای جلوگیری از نفوذ اسلام و فراگیر‌شدن آن چنین می‌کنند تا خود به انزوا نروند.

استاد عالی حوزه خراسان در ادامه با بیان آیه ای به این مضمون که در رفتار خود با دشمنان هم از راه عدالت خارج نشوید، گفت: زمانی که قاتل امیر مؤمنان را به محضر ایشان آوردند بر اساس همین آیه فرمود کار بزرگی انجام دادی من که امام بدی نبودم، و دیگر هیچ بلکه سفارش کرد به خورد و خوراک او برسید مبادا به او سخت بگیرید و در مقابل زمانی که قاتل عمر را به پیش او آوردند گفت، این سگ مرا کشت خدا این را بکشد. این تفاوت رفتار و بزرگی علی(ع) است که شیعه را بزرگ نگه داشته و موجب ترس دشمن از او شده تا با کارهای کثیف بخواهند در مقابلش بایستند.

وی اظهار داشت: همه حرکات دشمن دلیل بر عظمت اسلام است نه ضعف، از اسلام می ترسند و دست و پا می زنند که نتیجه عکس می دهد. می خواهند مردم را از گرویدن به اسلام منع کنند که به فرموده «‌الناس حریص علی ما منع» مردم توجه بیشتر پیدا می‌کنند. و این خیال خام را که به حساب خود، می خواهند با این اهانت شیعه را خوار کنند تا رواج پیدا نکند به گور خواهند برد. بیش از هزار و چهارصد سال است که دشمن با هر جنایتی از پس شیعه بر نیامده است حال با این گونه کارهای کثیف هم‌کاری از پیش نخواهند برد و دلیل آن هم این آیه شریفه است«یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره ولوکره کافرون».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها