کد خبر: ۵۷۱۱۹
زمان انتشار: ۲۱:۲۴     ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
فرشاد پیوس درباره شکست تحقیرآمیز پرسپولیس مقابل الاتحاد اظهار داشت: «گفته بودم پرسپولیس نمی تواند به مراحل بالا برسد. این شکست قابل پیش بینی بود چون در مرحله گروهی هم به جز الهلال تیم های دیگر ضعیف بودند ولی دیدید که همین الهلال 4 امتیاز از ما گرفت و در آزادی پرسپولیس را برد.»
پانا، وی افزود: «باید از بازی با الهلال در ایران درس می گرفتیم چون این بازی به ما نشان داد که خط دفاع و ساختار دفاعی شکننده ای داریم و نظم تیمی برای بازیکنان تعریف نشده. وقتی در چنین بازی های حساسی به خصوص حذفی تیم خوب جمع نشود و خوب دفاع نکند نهایت حذف انتظار تیم را می کشد.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «باید واقعیت را قبول کرد که تیم ما از قبل هم هیچ هدفی برای کسب قهرمانی آسیا نداشت. مگر قهرمان شدن در آسیا الکی است که تیم با 4 بازی برود قهرمان شود؟ تیم هایی مثل الهلال و الاتحاد و تیم های کره ای و ژاپنی خود را مهیا کرده اند نه ما. وقتی تیم ما نه خوب حمله می کند نه دفاع چه انتظاری دارید؟ دل ما از شکست پرسپولیس سوخت. چقدر باید هواداران و پیشکسوتان زجر بکشند؟»

پیوس گفت: «پرسپولیس مقابل الاتحاد نظم خود را از دست داده بود و مرکز زمین در اختیار حریف بود. در نیمه اول به خصوص 20 دقیقه اول این قدر الاتحادی ها حمله کردند که می توانستند 2، 3 گل به ما بزنند ولی آودوکیچ خیلی خوب عمل کرد و یک تنه مقابل حریف دوام آورد با این حال کسی نبود که به کمکش بیاید.»

وی تاکید کرد: «در دقایق پایانی نیمه اول در حالی که تیم باید حفظ توپ می کرد تا نتیجه بدتر نشود، بازیکنان در زمین راه می رفتند و نهایتا گل دوم را هم خوردیم. نیمه اول کار پرسپولیس تمام شده بود. در نیمه دوم دنیزلی اشتباه بزرگی انجام داد و باز هم مثل نیمه اول با یک مهاجم شروع کرد در صورتی که باید هاشمیان را می آورد و حداقل از توپ های بلند سود می برد. تنها راه تغییر نتیجه در نیمه دوم این راه بود که دنیزلی آن را انجام نداد.»

پیشکسوت پرسپولیس افزود: «الاتحاد خیلی قوی بود و ضعیف تر از الهلال نبود. از لحاظ فنی خیلی خوب و حرفه ای عمل کردند و عالی بودند. متاسفانه دنیزلی برای این بازی کار خاصی نکرده بود و بیشتر در ترکیه دنبال نوه دیدن بود. برای این طور بازی ها باید مربیان بزرگ خود را نشان بدهند و با تعویض ها و تغییرسیستم ها توانایی خود را به رخ بکشند ولی متاسفانه دیدیم که دنیزلی خودش ترسیده بود. این ترسش باعث شده بود تا بازیکنان داخل زمین هم دچار استرس و ترس شوند.»

پیوس گفت: «اگر زاید دقت می کرد و موقعیت نیمه اول را گل می زد، شاید نتیجه چیز دیگری می شد ولی قبول کنید که زور ما به الاتحاد نچربید. آن ها تیم قلدری بودند. معلوم بود برای برد خود را مهیا کرده بودند. به نظرم در این بازی بازیکنان پرسپولیس کم کاری کردند و خیلی ها راه می رفتند. باید 8 تا 10 بازیکن این تیم را بیرون بیندازند. خیلی ها در قد و قواره پرسپولیس نیستند. 60 درصد این تیم باید بیرون ریخته شود.»

وی در خصوص جریمه 20 درصدی بازیکنان پرسپولیس تاکید کرد: «این جریمه حق بازیکنان بود. حتی دنیزلی و رویانیان هم مقصرند و باید جریمه شوند. رویانیان هم خودش و هم دنیزلی را باید جریمه کند. این همه هوادار دارند غصه می خورند. نه فوتبال زیبایی بازی کردند و نه حداقل دویدند. متاسفانه همه راه می رفتند. این ها به خاطر بی تعصبی است و پول زیاد.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «دلمان از شکست پرسپولیس می سوزد. من به جای پرسپولیسی ها از هواداران عذرخواهی می کنم. این ها تعصب و غیرت ندارند و باخته بودند می خندیدند. این ها باید تعصب و غیرت را از قلیچ، سلطانی، عربشاهی، پنجعلی، محمدخانی، کرمانی مقدم و خیلی های دیگر یاد بگیرند که وقتی پرسپولیس می باخت، دیوانه می شدند و کسی جرات نداشت یک هفته با آن ها حرف بزند.»

پیوس در خصوص دنیزلی هم گفت: «همان موقعی که دنیزلی را آوردند گفتم این خرج ها بی خودی است. اشتباه کردند چون اگر هرکس را می خواستند بیاورند باید الان این کار را می کردند. به نظرم آن موقع پرسپولیس با مربی ایرانی حتی تک رقمی می شد و حداقل این که دوزادهم نمی شدیم. سن و سال دنیزلی بالا رفته و دیگر دیسیپلین سال های قبلی را ندارد. اگر این طور پیش بروند فکر نمی کنم کار خاصی برای فصل آینده انجام دهند. هنوز سرمربی مشخص نیست و یارگیری نکردند. به نظرم مربی ایرانی به درد فوتبال ایران می خورد. مایلی کهن می تواند پرسپولیس را نجات دهد. یکی مثل دایی را بیاورند که 2 جام با پرسپولیس گرفت و می توانند این 2 نفر به تیم کمک کنند.»

وی در خصوص پیشنهاد دنیزلی از بشیکتاش افزود: «ما ایرانی ها فوتبال را خیلی خوب می فهمیم. به نظرم این یک جوی است که اطرافیان دنیزلی راه انداخته اند. این حرف ها صحت ندارد و باشگاه بشیکتاش هم حتی تکذیب کرده. آن ها می دانند که او در ایران خوب نتیجه نگرفته، دنبالش نمی آیند و این ها تبلیغاتی است که مثلا ما بگوییم این مربی بزرگی است که از بشیکتاش پیشنهاد دارد!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها