کد خبر: ۵۷۹۴۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
غلامرضا مصباحی مقدم رئیس شعبه ۴ بررسی کننده اعتبارنامه منتخبان مجلس نهم در پی تذکر توکلی مبنی بر عدم رسیدگی به اعتراض وی درباره اعتبارنامه حمید برومند منتخب مردم بیله سوار و پارس آباد اعلام کرد که پرونده وی مجددا در این شعبه بررسی می شود.

به گزارش مهر رئیس شعبه ۴ بررسی کننده اعتبارنامه منتخبان مجلس نهم در جلسه علنی روز چهارشنبه یک ساعت پس از تذکر توکلی مبنی بر اینکه به اعتراض وی در شعبه ۴ و روی پرونده حبیب برومند توجهی نشده است از رسیدگی مجدد پرونده این منتخب خبر داد.


پرونده اعتراض ساعت ۸:۵۵ به شعبه ۴ ارجاع شده است اما اطلاعات به موقع به ما نرسیده بود به همین دلیل من اعلام کردم تا ساعت ۹ گزارشی به شعبه نرسیده است.


وی با عذرخواهی از توکلی که نسبت به این موضوع اعتراض کرده بود، گفت: چون این پرونده به موقع نرسیده بود نمی توانستیم کاری کنیم اما این پرونده در شعبه چهار رسیدگی خواهد شد.


براساس این گزارش با وجود اینکه سخنگوی شعبه شماره ۴ در گزارش خود از تایید اعتبارنامه برومند خبر داده بود و مجلس نیز آن را تصویب کرد با تذکر مصباحی مقدم این نظر مجلس لغو و اعتبارنامه وی مجددا در این شعبه مجددا مورد بررسی قرار خواهد گرفت .


به گزارش خبرنگار مهر، توکلی پیش از این در جلسه صبح در تذکری تاکید کرده بود که شعبه ۴ به اعتراضات وی نسبت به اعتبارنامه برومند رسیدگی نکرده است و هیئت رئیسه باید با شعبه ۴ که خلاف آیین نامه عمل کرده است برخورد کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها