کد خبر: ۵۸۶۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
امروز سه‌شنبه ـ شانزدهم خرداد ماه ـ روزنامه‌ها بخشي از مطالب و اخبار خود را به دفاع مقدس اختصاص داده‌اند.

به گزارش ايسنا، روزنامه خراسان درباره‌ي بازيگري كه در فيلم حاتمي‌كيا نقش شهيد چمران را بازي مي‌كند، مطلبي را به چاپ رسانده است.

همچنين مجموعه تلويزيوني شهيد كاوه سال 92 ساخته مي‌شود نيز از ديگر عناوين اين روزنامه است.

روزنامه ايران از تشييع با شكوه 96 شهيد دوران دفاع مقدس خبر داده است.

ستون اخبار پايداري اين روزنامه به دو مطلب با عناوين «نمايشگاه اسناد دفاع مقدس برگزار مي‌شود» و «دفاع مقدس دفاع از مرزهاي عقيدتي و انديشه‌هاي اسلام بود» اختصاص يافته است.

اظهارات رحيم صفوي در خصوص عملكرد محسن رضايي در جنگ كه با عنوان «بعضي‌ها مي‌خواستند فرمانده سپاه را سرنگون كنند» در روزنامه مردم سالاري منتشر شده است.

اين روزنامه در ستون عكس روز نيز عكسي با موضوع عيادت سيد محمد حسين خاتمي از يك جانباز 70 درصد را به چاپ رسانده است.

«رهبر انقلاب همواره دو پسرشان در جبهه بودند»،‌ «داستان طنز دفاع مقدس منتشر مي‌شود»،‌ «پدر روزت مبارك» و «جانباز جنگ با جاي زخم 18 ضربه چاقو در فتنه 88» از مطالبي است كه در روزنامه تهران امروز منتشر شده است.

بر اساس اين گزارش، مطلبي با تيتر «سيدعلي خميني: بزرگترين اقدام امام ترتبيت هنرمنداني همچون شهدا بود» در روزنامه آفتاب يزد امروز به چاپ رسيده است.

جلد اول «نقش استان البرز در دفاع مقدس» چاپ شد در روزنامه جوان منتشر شده است. همچنين ضميمه پايداري اين روزنامه به مطالبي با عناوين،‌ «ما معناي جهاد اصغر و اكبر را درك كرده‌ايم»، «آقا در جبهه‌ها وحدت آفرين شدند»،‌ «ديدار يار غايب داني چه ذوق دارد؟!»، «مجذوب شجاعت خميني‌ام»،‌ «خانه‌اي رو به معراج» و «شهداي ناشناخته را به مردم بشناسانيم» اختصاص يافته است.

روزنامه فرهنگ آشتي از تشييع پيكر پاك شهدا در تهران خبر داده است.

روزنامه ملت ما يادداشتي با عنوان اين سهميه‌هاي جنگ من مال شما! كه درباره‌ي حضور كاروان پيكر 96 شهيد دوران دفاع مقدس به تهران است را به چاپ رسانده است.

گفتم شايد بهروز من هم با شهدا‌ آمده باشد،‌ سردار مهدوي‌نژاد: پيام شهدا بيداري همه مستضعفان عالم است،‌ امام(ره) ما را مرد جنگ كرد (گفت‌وگوي منتشر نشده‌اي از مرحوم سردار «احمد سوداگر») در صفحه‌ي «دفاع» روزنامه ملت ما به چشم مي‌خورد.

خبر انتشار كتاب معرفي شهداي دانشجوي علي‌آباد كتول در روزنامه فرهيختگان جاي گرفته است.

«مردي كه در هيچ قالبي نمي‌گنجد» گفت‌وگوي روزنامه‌ي كيهان با فرزند ارشد شهيد تهراني مقدم است كه امروز به چاپ رسيد.

همچنين مجروحيت در فتح‌المبين و شهادت در خيبر نيز يادكردي از شهيد «صفري علي نورالله» است كه در روزنامه كيهان به چشم مي‌خورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها