کد خبر: ۵۹۶۹۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه‌سواری به منظور رسیدگی به پرونده حسین عسگری رکابزن ملی‌پوش در محل فدراسیون برگزار شد.

روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه‌سواری در رابطه با مصاحبه حسین عسگری با رسانه‌ها با حضور خسرو قمری سرپرست فدراسیون، مهرداد صفرزاده دبیر فدراسیون، بازرس فدراسیون، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون، نماینده حقوقی وزارت ورزش و جوانان و نماینده دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی در محل فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد.

در این جلسه پس از شنیده شدن اظهارات تمام اعضای حاضر در جلسه و با در نظر گرفتن تمامی جوانب از جمله سوابق ارزنده ورزشی و فقدان هرگونه سابقه تخلفاتی، حسین عسگری، براساس رای کمیته انضباطی وی تذکر کتبی داده و همچنین جریمه نقدی تعلیقی به مبلغ پنج میلیون ریال در نظر گرفته شد.

به گزارش فارس نکته قابل توجه در برگزاری این جلسه این است که خسرو قمری هفته گذشته در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از لغو این جلسه خبر داده بود.

با اعلام قمری قرار بود ملی‌پوشان خاطی که پیش از این در اظهارات خود اعلام پشیمانی کرده بودند، این موارد را به صورت مکتوب به فدراسیون اعلام کنند.

به نظر می‌رسد سیاست یک بام و دو هوای فدراسیون دوچرخه‌سواری در آستانه رقابت‌های المپیک 2012 لندن تمامی ندارد و پس از قبول نداشتن انتخابات اعزامی‌های المپیک توسط سرپرست جدید، سایر اقدامات این چنینی در آستانه المپیک ضربه مهلکی را به رکابزنان وارد کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها