کد خبر: ۵۹۹۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
استقلال از جذب ميثم بائو دنبال چه بود؟! از بين بردن ضعف‌هايش در فاز بازيسازي و گلزني يا تنها پر كردن ليست سهميه‌هاي ليگ برتري فصل بعد؟! ميثم بائو به چه كار استقلال مي‌آيد وقتي امروز مي‌بينيم سياوش اكبرپور هم جذب شده، قرارداد آرش برهاني و ميلاد ميداودي تمديد شده و گفته مي‌شود محسن يوسفي هم با استقلال در فصل دوازدهم خواهد بود؟ توافق با ميثم بائو و جذب اين بازيكن از بدو انتشار خبر براي استقلال دردسرساز بود.
 
به گزارش رجانیوز، ميثم بائو بازيكن بي‌حاشيه‌اي در فوتبال ايران نبوده و نخواهد بود. پيشينه و سابقه بائو نشان مي‌دهد كه اين بازيكن اصولا در هر تيمي بازي كرده حاشيه‌هايي را به همراه داشته است. مويد اين ادعا اظهارات حيرت انگيز اصغر مديرروستا است. مربي سابق باشگاه شهرداري تبريز ازشكايتش نسبت به رفتار شاگردش در كوران بازي‌هاي فصل قبل كه منجر به سقوط تيم شهرداري تبريز شد پرده برداشته است.
 
كدام مربي را سراغ داريد كه اينگونه عليه شاگرد خود موضع بگيرد و او را غير مستقيم متهم كند، آن هم متهم به كم‌كاري، اهمال و شايد ...؟! استقلال از عقد قرارداد با بازيكني كه از سوي مربي سابقش متهم مي‌شود دنبال چه اهدافي است؟ آيا اصغر مديرروستا بيراه گفته است؟ آيا اصغر مديرروستا ندانسته و بدون علم و آگاهي حرف مي‌زند؟ ميثم بائو نه از لحاظ فني و نه به لحاظ روحي رواني به كار استقلال نمي‌آيد و نمي‌تواند گزينه مناسبي براي استقلال باشد.
 
باشگاه استقلال با جذب ميثم بائو عملكرد خود را زير سوال برد و به نظر مي‌رسد قبل از عقد قرارداد با اين بازيكن تحقيقات لازم را انجام نداده است. البته هنوز هم براي كنارگذاشتن نام اين بازيكن دير نيست. استقلال با حذف نام ميثم بائو چيزي را از دست نمي‌دهد. بدون شك بازيكني كه فصل قبل سه گل زده و 6 پاس گل داده گزينه چندان شاخصي براي استقلال محسوب نمي‌شود.
 
ترديد نكنيد اگر امروز استقلال، ميثم بائو را از ليست خود بيرون بگذارد تيم‌هاي مدعي مثل پرسپوليس، سپاهان، مس كرمان و حتي ذوب‌آهن و تراكتورسازي سراغ او نخواهند رفت. حال چرا امير قلعه‌نويي اصرار مي‌كرد اين بازيكن را جذب كند سوالي است كه طي فصل دوازدهم بارها و بارها مقابل امير قرار خواهد گرفت و او را به نقد و چالش خواهد كشيد.
 
آیا میثم بائو تخلف کرده است؟
 
سرمربي سابق شهرداري تبريز با ارائه چند فيلم از شماري از بازيكنان اين تيم به دليل كم‌كاري شكايت كرد. علي اصغر مديرروستا پس از بيان مسائلي عليه ميثم بائو از اين بازيكن و بعضي ديگر از بازيكنان شهرداري تبريز به هيات رسيدگي به تخلفات فوتبال شكايت كرد. مديرروستا فيلم‌هايي از مسابقات ليگ برتر فصل گذشته را در اختيار اين هيات قرار داده تا وضعيت اين بازيكنان مشخص شود. از سوي ديگر ميثم بائو نيز از مديرروستا شكايت كرده است.
 
بائو هفته گذشته در هيات رسيدگي به تخلفات حاضر شد و توضيحات خود را در مورد ادعاهاي مديرروستا ارائه كرد. دبيرخانه هيات رسيدگي به تخلفات اعلام كرده توضيحات و فيلم‌هاي ارائه شده طرفين، از سوي كارشناسان بررسي خواهد شد و اگر شك و شبهه‌اي وجود نداشت ميثم بائو مي‌تواند قراردادش را با استقلال به طور رسمي ثبت كند اما در صورت وجود شك و شبهه، قرارداد بازيكن جديد استقلال ثبت نمي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها