کد خبر: ۵۹۹۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان قم در واکنش به اظهارات عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته صبا بیانیه‌ای منتشر کردند.

فارس، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان قم در واکنش به اظهارات روز گذشته عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته صبای قم بیانیه‌ای را منتشر کرده که نسخه‌ای از این بیانیه در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته است. در متن این بیانیه آمده است:

"هنوز باور نکرده‌ایم ویسی دوست داشتنی ما این چنین به معرفی دوستانش پرداخته باشد. ویسی که ما می‌شناختیم به دشمنان هم احترام می‌گذاشت چه رسد به دوستانش که روی چشم او جای داشتند.

ویسی عزیز از تو ممنونیم که با صبا اعتبار دادی و این تیم را با دست خالی به آسیا رهنمون کرد.

آنقدر برای رفتن عجله داشتی که فرصت تشکر پیدا نکردیم.

در اینکه تو نیز سهمی در موفقیت‌های تیم بزرگ صبا داشتی شکی نیست اما ای کاش این چنین واقعیت‌ها را کتمان نمی‌کردی و از سهم دیگران نیز در این موفقیت سخن می‌گفتی.

کاش به اهالی فوتبال می‌گفتی که وقتی به صبا آمدی که بودی و زمانی که رفتی با چه اعتباری رفتی.

عبدالله عزیز تو در قم بودی ولی قم را نشناختی. اگر فرصتی دست داد تاریخ قم را ورق بزن تا ببینی مردم قم در طول تاریخ بارها بابت گرفتن حق ملت ایران پیشقدم بوده‌اند و چه جانفشانی‌ها در این راه داشته‌اند.

قمی‌ها حق را از ظالم ستانده‌اند و به مظلوم داده‌اند اما در تاریخ به یاد ندارد که تاکنون حق کسی را به زور ستانده باشند.

حتما به خوبی می‌دانی که مشکلات مالی مربوط به کل فوتبال ایران است و بسیاری از تیم‌ها با این مشکل دست به گریبان هستند و صبا نیز از این قاعده مستثنی نیست اما چه شد که به یکباره گریبان چاک دادی رجز خواندی و ضرب الاجل تعیین کردی.

عبدالله عزیز از تو دلگیر هستیم که نام بزرگ کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) که فخر عالم امکان است را خرج بی ارزش‌ترین‌ها کردی.

چه زود فراموش کردی حجت الاسلام موسی پور را همان مردی که بارها می‌گفتی فوتبال‌ ترین روحانی ایران و باعث قوت قلب من است. یقینا هنوز از یاد نبرده‌ای روزهایی را که همین مرد یک تنه در مقابل تمام انتقادات پشت تو ایستاده و لحظه‌ای تنهایت نگذاشت.

ما همان خبرنگارانی هستیم که در رفاقت با تو ذره‌ای کم نگذاشتیم و در تمام لحظات تلخ و شیرین به عنوان دوستانی صمیمی در کنارت بودیم اما ای کاش به احترام ما این چنین دوستان‌مان را با این ادبیات نمی‌رنجاندی. ما ضمن محکوم کردن این صحبت‌های ناپسند امیدواریم که در ادامه راه با تیم جدیدتان اینگونه برخورد نکنید و در تیم پیکان نیز همچون صبا موفق باشید.

از فرصت دو روزه‌ای هم که برای پرداخت مطالبات در اختیار گذاشتی ممنونیم اما از تو می‌خواهیم در این فرصت اندک نگاهی به گذشته خود داشته باشی و با انصاف ناگفته‌هایی را که قول داده بودی بیان کنی اما از تو خواهش می‌کنم به همه اهالی فوتبال بگویی ویسی که بود از کجا آمد چه شد به کجا رفت.

بزرگی می‌گوید بسیاری از آدم‌های این روزگار در سنین جوانی می‌میرند اما بدانشان در پیری به خاک سپرده می‌شود و این حکایت بسیاری از مردان این روزگار است.

رضا ملکی (دنیای ورزش رسول خادم (کیهان ورزشی) مهدی پاک (تماشا و نشریه سازمان لیگ، امیر حسامی نژاد (عکاس ورزشی) محمد جهانگیری(ایرنا)، حسین حیات بخش (ایسنا) محسن اسمی (باشگاه خبرنگاران)، روح الله مهپور (واحد مرکزی خبر)، فاطمه زحمتکش ( حمایت)، زهرا زحمتکش (ابتکار) سمانه حاج رحیمی ( هدف و اقتصاد)، مهدی جعفری (فارس) اکبر خادم (گویه)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها