کد خبر: ۵۹۹۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
مهاجم استقلال اعتقاد دارد این تیم بهتر از سال گذشته یارگیری کرده است.

فارس، آرش برهانی قبل از آغاز تمرین استقلال در خصوص بازگشت امیر قلعه نویی اظهار داشت: قبلا کنار ایشان خاطرات خوبی داشتیم و امیدوارم امسال بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم .

وی در پاسخ به این سؤال که چرا زمانی که قلعه نویی در استقلال است شما بیشتر گل می‌زنید اما وقتی می‌رود تعداد گل‌هایت کاهش پیدا می‌کند گفت: در این مورد نمی‌خواهم هیچ صحبتی انجام بدهم.

برهانی با اشاره به بازیکنان جدید استقلال عنوان کرد: امسال بهتر از سال گذشته یارگیری کردیم و امیدواریم نتایج بهتری کسب کنیم.

مهاجم استقلال در خصوص اینکه آیا تیموریان و جباری در این تیم می‌ماند یا خیر گفت: این دو نفر در استقلال خواهند ماند.

خبرنگاری پرسید همه معتقدند پرسپولیس بهتر از استقلال یارگیری کرده و شما چه نظری دارید که برهانی گفت: ما تیم خوبی بستیم و آنها نیاز به بازیکنان بیشتری داشتند. تیم خوبی داشتیم و آنها دوازدهم شده بودند و باید یک سری نفرات به جمع خود اضافه می‌کردند.

وی در خصوص اینکه منوچهری به استقلال اضافه شده گفت: دوست ندارم درباره اشخاص صحبت کنم اما خط حمله ما از سال گذشته قوی‌تر شده و دیدید که پارسال هم بهترین خط حمله از آن ما بود و امسال هم امیدوار به همین موضوع هستیم.

برهانی در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور انصاری‌فرد در استقلال به گوش می‌رسد گفت: او بازیکن خوب و بزرگی است و می‌تواند به ما کمک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها