کد خبر: ۶۰۰۳۳
زمان انتشار: ۰۲:۴۷     ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
دروازه بان فصل پيش پرسپوليس که با انتقادات زيادي در اين تيم روبرو بود هنوز تيم فصل آينده خود را انتخاب نکرده اما عنوان مي شود که نام وي در فهرست ‌آبي ها قرار دارد و قلعه نوعي براي حضور وي تمايل دارد.
 ميثاق معمارزاده دروازه ان پر اشتباه فصل پيش پرسپوليس که به دليل مشکلات بسيار زياد نتوانست مبلغ قابل توجهي نيز از قرمز ها دريافت کند براي تيم فصل آينده خود هستيم نگرفته است اما نام وي در فهرست آبي ها براي حضور در تيم قرار دارد گفته مي شود که اين دروازه بان قرار است به عنوان گلر دوم آبي ها وارد اين تيم شود.

از آنجا که گزينه روي استقلالي ها جذب دروازه بان خارجي است تا کنون اقدام رسمي و جدي در اين خصوص انجام نشده است، اما سرمربي استقلال تمايل دارد تا يک دروازه بان با نام و نشان را به عنوان رقيب رحمتي جذب کند و اين در حالي است که سيد مهدي رحمتي پيشنهاد حضور يک دروازبان خارجي را صادر کرده است.

اين در حالي است که معمارزاده نيز براي حضور در استقلال مشکل خاصي ندارد.

اين دروازه بان قصد دارد از مسئولان مربيان و حتي هواداران پرسپوليس انتقام بگيرد و اگر پيشنهاد آبي ها جدي شود ميثاق تمايل دارد تا فصل آينده را در استقلال سپري کند اما در حال حاضر پيشنهاد جذب اين بازيکن توسط مسئولين مورد بررسي کامل قرار نگرفته است.

شايان ذکر است: دروازه بان سابق تيم پرسپوليس صحبتي را در خصوص تيم آينده و پيشنهاداتش مطرح نمي کند و حتي گفته مي شود برخي بازيکنان ليست سياه به پرسپوليس که در اين تيم حضور ندارند حتي با پيشنهادي نيز روبرو نيستند و اين موضوع تمايل وي را براي استقلالي شدن بيشتر مي کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
ما این لنگی ... نمی خوایم همون بهتر که تو پرسپولیس بمونه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها