کد خبر: ۶۰۹۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال و مهاجم باشگاه رئال مادرید، شب گذشته پس از بازی در برابر دانمارک، در واکنش به تماشاگران دانمارکی که نام « مسی» را فریاد می زدند، گفت تیم مسی (آرژانتین) نیز سال گذشته همین موقع زودتر از آنچه همه فکرش را می کردند، در جام کوپا آمه ریکا حذف شد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال که تیمش شب گذشته موفق شد دانمارک را با نتیجه سه بر دو شکست دهد و اولین پیروزی خود را در جام ملتهای اروپا تجربه کند، گفت:« می دانید لیونل مسی سال گذشته همین موقع چکار می کرد؟ او با تیم ملی کشورش در کوپا آمه ریکا بود اما در مرحله یک چهارم حذف شد.»
رونالدو پرتغالی با امانوئل مسی آرژانتینی که در باشگاه اف ث بارسلونا توپ می زند، برای به دست آوردن توپ فوتبال در سال دو هزار و دوازده رقابت می کند.
آرژانتین که سال گذشته جام قاره ای کوپا آمه ریکا را برگزار می کرد در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات در ضربات پنالتی از اروگوئه شکست خورد و از این تورنمنت حذف شد.
روز چهارشنبه در جریان مسابقه تیمهای ملی فوتبال پرتغال و دانمارک، تماشاگران برای مسخره کردن و بر هم زدن تمرکز رونالدو پرتغالی چندین بار نام مسی را فریاد زدند. مسی اوایل این هفته در بازی دوستانه تیمهای ملی آرژانتین با برزیل، سه گل به ثمر رساند.
کریستیانو رونالدو در بازیهای یورو دو هزار و دوازده هنوز گلی به ثمر نرسانده است و در بازی با دانمارک نیز تمرکز نداشت و در نیمه دوم بازی دو موقعیت تک به تک گل را در برابر اندرسن، دروازه بان تیم حریف، از دست داد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه،رونالدو در پاسخ به سوالی در این باره گفت:« همه مهاجمان موقعیت هایی را از دست می دهند و من هم از این امر استثنا نیستم. من دوست داشتم گل بزنم و حداکثر تلاش خود را کردم. خوشبختانه تیم پیروز شد و امیدوارم در بازیهای بعدی بتوانم گل بزنم اما مهم این است که تیم موفق باشد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
حسود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها