کد خبر: ۶۱۴۲۵
زمان انتشار: ۰۲:۳۵     ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
در حالي كه بسياري از تيم هاي ليگ برتري تمرينات خود را براي ليگ دوازدهم آغاز كرده اند، باشگاه پرسپوليس همچنان در پيچ و خم انتخاب سرمربي است!
هر چقدر پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات موفق عمل كرده و بازيكنان قابلي را به خدمت گرفته؛ در بحث گزينش سرمربي عملكرد ضعيفي داشته تا جايي كه مشخص نيست براي فصل آينده دنيزلي روي نيمكت اين تيم خواهد نشست يا گزينه اي چون دايي و متسو؟! دنيزلي كه از زمان حذف سرخپوشان از ليگ قهرمانان آسيا اردوي پرسپوليس را ترك گفته هنوز به تهران بازنگشته تا سرخپوشان تكليف خود را با او مشخص كنند. ابهامات در خصوص سرمربي فصل آينده پرسپوليس از زماني آغاز شد كه خبرهايي مبني بر سرمربيگري دنيزلي در باشگاه بشيكتاش منتشر گرديد؛ يك روز از خبر امضاي قرارداد او با بشيكتاش گفته مي شد و روز ديگر از قول يك منبع آگاه همه چيز تكذيب مي شود. از سوي ديگر اقامت طولاني مدت دنيزلي در تركيه و عدم بازگشت به تهران بر اين شايعه كه دنيزلي سال آينده در پرسپوليس نيست، بيشتر دامن زد.
تاييد و تكذيب يك خبر
چهارشنبه هفته گذشته بود كه رسانه هاي تركيه اي از توافق دنيزلي و بشيكتاش خبر دادند. با اعلام روزنامه هاي مليت، سايت هابر و سايت استار، مصطفي دنيزلي اعلام كرده با رجب فكرت، مدير باشگاه بشيكتاش گفت وگوي چهارساعته داشته و براي بازگشت به اين تيم به توافق رسيده است. اين خبر واكنش باشگاه پرسپوليس را به دنبال داشت تا جايي كه رويانيان اعلام كرد: دنيزلي با بشكيتاش قراردادي امضاء نكرده و فصل آينده قطعا سرمربي پرسپوليس است. پس از رويانيان نوبت به خود باشگاه بشيكتاش رسيد تا خبر توافق با دنيزلي را رد كند و طي يك بيانيه اعلام كند كه با اين مربي توافقي نداشته است.
بازگشت دنيزلي
و جلسه سرنوشت ساز
طبق اعلام روز گذشته باشگاه پرسپوليس دنيزلي بامداد فردا(امروز) به تهران بازمي گردد تا در جلسه اي با رويانيان شركت كند. آيا اين بازگشت را بايد به منزله همكاري مجددا وي با باشگاه پرسپوليس قلمداد كرد؟! يكي از نزديكان باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش مي گويد: هيچ چيز مشخص نيست ، شايد امروز سرمربيگري دينزلي در پرسپوليس قطعي شود و شايد هم وي براي هميشه قيد مربيگري در ايران را بزند و به تركيه بازگردد. روز گذشته از باشگاه پرسپوليس خبر رسيد كه دنيزلي تمايل چنداني براي كار در اين تيم ندارد و حتي اگر به باشگاه بشيكتاش نيز ملحق نشود دوست ندارد در تهران بماند.
نام دايي مطرح است
در صورتي كه جدايي دنيزلي قطعي شود كدام مربي جانشين دنيزلي مي شود؟! اين روزها همه جا صحبت از متسو است و حتي عنوان مي شود كه در سفر چند ساعته رويانيان به دبي توافقات لازم با اين مربي فرانسوي صورت گرفته اما با اين حال بايد شانس علي دايي را براي نشستن روي نيمكت پرسپوليس بيشتر از سرمربي شناخته شده فرانسوي دانست. روابط دايي و رويانيان حسنه است و اگر به هر علتي دنيزلي در پرسپوليس نماند رويانيان به سراغ او مي رود. نگاهي به ليست خروجي هاي پرسپوليس و رفتن بازيكناني چون نصرتي و شيث رضايي كه رابطه خوبي با دايي نداشتند و آمدن مهاجمي چون انصاري فر كه شاگرد دايي بوده شايد نشانه هايي از هموار شدن راه براي بازگشت شهريار فوتبال به پرسپوليس است! به هر حال همه چيز امروز مشخص مي شود، شايد پرسپوليس با دنيزلي ادامه دهد و شايد هم تغييرات گسترده اي روي نيمكت سرخپوشان رخ دهد.

کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها