کد خبر: ۶۲۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۰۸ آبان ۱۳۸۹

پنج‌شنبه هفته گذشته رئيس‌جمهور در حالي ساعت‌ها از وقت خود را براي رسيدگي به مسائل و مشكلات مردم سه منطقه از شهر تهران اختصاص داد كه اين روز مقارن با يك مناسبت شخصي براي او بود.

به گزارش رجانيوز، دكتر احمدي‌نژاد كه سال گذشته در آخرين جلسات هيأت دولت نهم و با توجه به حوادث پس از انتخابات خطاب به اعضاي هيأت دولت گفته بود كه دولت علي‌رغم رسيدگي به شهرها، روستاها و مناطق محروم كشور، به تهران كم‌توجهي كرده و اين مسئله بايد جبران شود، از هفته گذشته گويا خود شخصاً كليد ارتباط دوباره با تهراني‌ها را زده است.

بر اين اساس، وي روز پنج‌شنبه در اردوگاه شهيد باهنر تهران با وزرايش حاضر شد و به مشكلات مردم مناطق يك تا سه تهران رسيدگي كرد. رئيس‌جمهور همچنين به‌طور سرزده از متروي بريانك بازديد كرد.

گفته مي‌شود رئيس‌جمهور قرار است در هفته‌هايي كه پنج‌شنبه آن دولت در سفر استاني نيست، به همين ترتيب به مسائل ساير مناطق تهران نيز رسيدگي كند.

اما پنج‌شنبه گذشته مقارن با يك مناسبت شخصي نيز براي رئيس‌جمهور بود. ششم آبان 1335 سالروز تولد محمود احمدي‌نژاد است. اما در حالي كه سال‌هاي قبل تصاويري از جشن تولد افرادي مانند محمد خاتمي منتشر شده بود، احمدي‌نژاد ترجيح داد پنجاه و چهارمين سالروز تولدش را در ميان مردم باشد.

مرتضي تمدن در اين زمينه مي‌گويد: «روز پنج شنبه 6 آبان ماه رئيس جمهور حوالي ساعت 10 صبح ديدار چهره به چهره خود با مردم تهران را آغاز كرد. مثل هميشه با صبر و بردباري و چهرة متبسم به صحبتها و درد دل مردم گوش مي داد و سپس دستورات لازم را با دقت و وسواس براي حل مشكل مردمي كه با همة وجود آنها را دوست مي دارد صادر مي كرد.

در دقايق پاياني ديدار پچ پچ بچه ها حكايت از نكته اي داشت تا يكي از آنها در گوش من گفت: فلاني، امروز (6 آبان ) روز تولد دكتر است، نگاهي به رئيس جمهور انداختم چنان غرق رسيدگي به مشكلات مردم بود كه به خود اجازه ندادم اين مناسبت را به ايشان يادآوري كنم. پس از پايان ملاقات به اتفاق چند نفر از دوستان در حاليكه براي اقامة نماز ظهر آماده مي شد به وي گفتم « آقاي دكتر تولدت مبارك»، و بلافاصله سوال كردم آقاي رئيس جمهور هيچ مي دانيد امروز روز تولد شماست. لحظه اي به ما خيره شد و لبخند بر لبانش جاري شد، گفتم اگر زودتر مي دانستم برايتان كيك تولد آماده مي كرديم، مجدداً خنديد و گفت بهتر است به جاي اين حرفها به امورات مردم برسيد، يكي ديگر از دوستان به مزاح گفت: آقاي دكتر بايد شيريني بدهيد و ايشان گفت معمولاً براي جشن تولد شيريني و هديه مي دهند نه شيريني بگيرند، اما به هرحال شيريني جشن تولد من همين است كه در كنار مردم شيريني حل مشكلات آنها را بين هم تقسيم كنيم. او كه عاشق مردم است،روز تولدش را هم در شيريني خدمت به بندگان خدا گذراند. خدايش خير دهد و عمرش با بركت.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها