کد خبر: ۶۲۸۷۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۰۳ تير ۱۳۹۱

مدیرمسئول روزنامه کارگزاران گفت: باتوجه به اینکه ۶ ‌ماه از رفع توقیف روزنامه کارگزاران می‌گذرد اما هنوز جوابی برای انتشار مجدد از معاونت مطبوعاتی نگرفته‌ایم.

مرتضی سجادیان در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس گفت: روزنامه کارگزاران پیش از این در دادگاه مطبوعات رفع توقیف شده و از زمان قانونی انتشار این روزنامه خیلی وقت است که می‌گذرد.

وی بیان اینکه 6‌ماه وقت داشتیم پس از رفع توقیف روزنامه را منتشر کنیم، تصریح کرد: بعد از گرفتن رفع توقیف در دادگاه مطبوعات، معاونت مطبوعاتی باید ابلاغ رسمی را برای انتشار مجدد روزنامه به ما بدهد که تاکنون این‌کار صورت نگرفته است.

 

سجادیان اضافه کرد: از روزی که معاونت مطبوعاتی به ما اجازه بدهد 6 ماه زمان داریم تا روزنامه را مجددا منتشر کنیم، اما اگر معاونت مطبوعاتی مدت مجاز عدم انتشار را از تاریخ رفع توقیف بداند بیش از 6‌ماه از تاریخ آن گذشته است.

وی تاکید کرد: این وظیفه معاونت مطبوعاتی است که درخواست ما را بررسی و جواب بدهد، اما نمی‌دانیم با توجه به این زمان طولانی که می‌گذرد چرا تا کنون اقدامی انجام‌ نداده‌اند.

 

سجادیان تصریح کرد: منع پیگیری از دادگاه را گرفته‌ایم و همه چیز حل شده و هیچ مشکلی نداریم، فقط منتظر ابلاغ معاونت مطبوعاتی برای انتشار مجدد روزنامه هستیم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها