کد خبر: ۶۳۲۳
زمان انتشار: ۲۱:۲۶     ۰۹ آبان ۱۳۸۹
نماينده ولي فقيه در خراسان در نامه‌اي به مقام معظم رهبري تصريح كرد: سفر مقام معظم رهبري به قم بار ديگر خط پر افتخار و با شكوه امامت و امت را پررنگ‌تر از هميشه نمايان كرد.
به گزارش598، به نقل از خبرگزاري فارس از مشهد به نقل از مركز مديريت حوزه علميه خراسان، متن نامه آيت‌الله واعظ طبسي به دفتر آيت‌الله العظمي خامنه‌اي به اين شرح است:
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب، حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي(مدظله العالي)، با اهداي شايسته‌ترين سلام‌ها و تحيات؛ سفر 10 روزه حضرتعالي به استان قم، فصلي پر برکت و اثرگذار براي آن ديار و به‌خصوص حوزه‌هاي علميه تشيع رقم زد.
سفري که با استقبال پر شور مردم مؤمن و انقلابي، مراجع معظم، علما و فضلاي آن استان همراه شد، بار ديگرخط پر افتخار و باشکوه امامت و امت را پررنگ‌تر از هميشه نمايان کرد و البته ديدار گرم و صميمي آن رهبر فرزانه و حضور در جمع‌هاي مختلف حوزويان، به ويژه علما و مراجع معظم تقليد از لحظات زيبا، شيرين و اميدآفرين اين سفر بود.
بيانات ارزشمند و حکيمانه جنابعالي در جمع حوزويان منشوري مهم براي حوزه‌هاي علميه است که برنامه‌ريزي دقيق و عمل براساس آنها مي‌تواند آينده‌اي درخشان و افق روشني براي حوزه‌ها ترسيم نمايد.
اينجانب ضمن سپاس و قدرداني از بذل عنايات حضرتعالي با استعانت از خداوند متعال، عزم راسخ خود و مجموعه شوراي برنامه‌ريزي مديريت حوزه علميه خراسان به عنوان دومين حوزه جهان تشيع را در تلاش بيش از پيش و مضاعف براي زمينه‌سازي و حرکت در اين مسير، اعلام مي‌نمايم.
در جوار مرقد مطهر و مضجع شريف حضرت رضا(ع)، طول عمر، سلامتي و دوام برکات و تأييدات وجود شريف را از پيشگاه خداوند متعال مسئلت مي‌کنم.
"والسلام عليکم و رحمة الله و برکاته "
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها