کد خبر: ۶۵۳۱۸
زمان انتشار: ۰۳:۳۸     ۱۵ تير ۱۳۹۱
در سایه بی توجهی مسئولین وزارت ارشاد:
حرکت دو هفته نامه " کلبه سرگرمی " در باز نشر نقشه ای با نام تحریف شده از " خلیج فارس" در حالی از نگاه تیز بین! مسئولین دستگاه های نظارتی چاپ و نشر وزارت ارشاد مخفی مانده است که این وزارتخانه می بایست سعی بیشتری در انجام وظایف محوله به خرج داده و از این گونه حرکتهای غیر حرفه ای جلوگیری به عمل آورد.
به گزارش پایگاه 598، در حالی که چند وقتی است کشورهای عربی به وسیله رسانه های خارجی و دیگر ابزارهای ممکن هجمه های سنگینی را برای جعل نام خلیج فارس وارد می آورند و همگان از اهداف از پیش طرح ریزی شده آن از سوی استکبار جهانی آگاهند و در حالی که همه معاندین با جمهوری اسلامی به اشکالی در پی کاهش وزن استراتژیک ایران در منطقه خلیج فارس هستند.



 دو هفته نامه " کلبه سرگرمی " در حرکتی غیر حرفه ای، در شماره 186 خود به تاریخ نهم اردیبهشت 91 و در صفحه 62 خود اقدام به چاپ نقشه ای کرده است که در آن نام جعلی "خلیج ع ر ب ی" به جا نام "خلیج فارس" درج شده است.

این حرکت دو هفته نامه " کلبه سرگرمی " در باز نشر نقشه تحریف شده " خلیج فارس" در حالی از نگاه تیز بین! مسئولین دستگاه های نظارتی چاپ و نشر وزارت ارشاد مخفی مانده است که این وزارتخانه می بایست سعی بیشتری در انجام وظایف محوله به خرج داده و از این گونه حرکتهای غیر حرفه ای که در نهایت به زیان نظام جمهوری اسلامی ایران تمام می شود جلوگیری به عمل آورد.

البته بروز این گونه از اشتباهات مرموز قبل تر نیز در برخی از نشریات همانند خبرنامه همسفر اتفاق افتاده بود که تکرار مجدد آن بیانگر عدم برخورد و هشدار کافی از سوی مسئولین مربوطه در برابر تحریف تاریخ کشورمان در نشریات داخلی را دارد.

لازم به ذکر است که پس از حذف نام خلیج فارس از گوگل چندی پیش نیز خبرگزاری انگلیسی رویترز در دستنامه روزنامه نگاری خود که آئین نامه و دستورالعمل رسمی نگارش خبر در این خبرگزاری است، خبرنگاران خود را ملزم ساخته بود که به هیچ وجه از عبارت «خلیج فارس» استفاده نکنند و به جای نام اصلی «خلیج فارس»، واژه مجعول «خلیج» را به کار ببرند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
نتا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۹ - ۱۵ تير ۱۳۹۱
۳
۲
چرا همراه با عکس خود مجله که سند باشه برا حرفتون ، نزدید که بشه به حرفتون اطمینان کرد ؟ نکنه مثل بقیه اخبارتون خالی بندیه؟
پاسخ
ج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۶ - ۲۰ تير ۱۳۹۱
آی کیو اگه اون عکس اینجا گذاشته شه که این سایت هم کار همون مجله رو کرده!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۱
۰
۰
وزارت ترشاد باکدام عامل ضد فرهنگی مقابله کرده؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها