کد خبر: ۶۶۱۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۱۹ تير ۱۳۹۱
سرپرست تيم فوتبال سپاهان از جذب هافبك راست تيم ملي آلباني به جاي برونو سزار خبر داد.

رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره آخرين وضعيت برونو سزار و بازيكن جايگزينش اظهار كرد: موضع‌گيري قطعي باشگاه درباره او مشخص نيست و بايد پس از كارشناسي‌هاي لازم تصميم گرفته شود اما ما با فيفا و فدراسيون مذاكره كرديم چون ممكن است مجبور شويم بازيكن خارجي ديگري را به جاي سزار در ليست قرار دهيم و فرصت زيادي هم براي اين كار نداريم.

وي افزود: اقدام‌هاي مربوط به جذب بازيكن مونته‌نگرويي تقريبا تمام شده اما با توجه به قطع همكاري با جان‌واريو به دنبال بازيكن خارجي ديگري هم بوديم. در پست هافبك چپ كه جان‌واريو بازي مي‌كرد ما ميلاد زنيدپور را هم داريم. با توجه به شرايط كادر فني، تصميم به جذب يك هافبك راست گرفت كه نهايتا بازيكن تيم ملي آلباني كه در اين پست بازي مي‌‌كند، مورد توجه كادر فني سپاهان قرار گرفته و در حال مذاكره براي به خدمت گرفتن اين بازيكن هستيم. تاكنون همه چيز خوب بوده و اگر در نهايت مجبور شويم سزار را از ليست خارج كنيم اين بازيكن را جايگزين او خواهيم كرد.

هرچند ظاهرا باشگاه سپاهان قرارداد اوليه‌اي را با خلعتبري در دوبي به امضا رسانده اما خوروش اين موضوع را تكذيب كرد و گفت: ما فقط به طور شفاهي با هم توافق كرديم و دست داديم. قرار است خلعتبري سه‌شنبه (فردا) به اصفهان بيايد تا پروسه عقد قرارداد رسمي طي شود. هرچند تا وقتي يك بازيكن قراردادش را ثبت نكرده نبايد از پيوستن قطعي‌اش به تيم صحبت كرد.

سرپرست سپاهان از فسخ قطعي قرارداد ثبت شده جان‌واريو با اين تيم خبر داد و گفت: قرارداد جان‌واريو كه پيش از اين در هيات فوتبال استان اصفهان هم ثبت شده بود، بطور توافقي كاملا فسخ شد.

خوروش در پاسخ به اين سوال كه سپاهان چه موضع حقوقي نسبت به قضيه سزار خواهد داشت، اظهار كرد: درباره اين بازيكن مردم بعضا اعتراض مي‌‌كنند كه " نكند سپاهان قرارداد محكمي با سزار نداشته كه او اكنون به النصر پيوسته است " در حالي كه نامه باشگاه اماراتي ابهام در اين باره براي همه روشن كرد چون مويد اين بود كه سزار بازيكن آزاد نبوده و نمي‌توانسته با النصر قرارداد امضا كند. در هر حال باشگاه بايد به شناخت مناسبي از وضعيت فني و روحي اين بازيكن رسيده تا درباره‌اش تصميم‌گيري كند. اينكه از النصر پول بگيرد يا پيگير محروم كردن اين بازيكن باشد يا هر تصميم ديگري در اين باره، هنوز مشخص نيست.

به گزارش ايسنا، هافبك آلبانيايي مدنظر سپاهاني‌ها "اروين بلوكو" نام دارد كه با 31 سال سن از سال 2002 در تيم ملي كشورش عضويت داشته است. اين بازيكن 42 بازي ملي داشته و يك گل ملي را در كارنامه دارد. وي فصل گذشته در تيم "آزال باكو" آذربايجان بازي مي‌كرد و در بازي تداركاتي برابر ايران هم با شماره 88 به ميدان رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها