کد خبر: ۶۶۷۳۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۲۱ تير ۱۳۹۱
«بهنود عزيز! مقاله ات را كه تاريخ 13 تير داشت و روي «روز آنلاين» گذاشته بودي خواندم. از شما چه پنهان كه چند تا از پاراگراف هاي آن به دلم ننشست و دلگيرم كرد. لحن و متن مقاله ات نشان مي دادكه نگراني مبادا تحريم هاي آمريكا و اروپا بي تأثير باشد و هنگامي كه روي موثر بودن تحريم ها دليل مي آوردي نتوانسته بودي اين نگراني را پنهان كني.
من هم مثل شما در انگليس زندگي مي كنم. اما نه به قول شريعتمداري كيهان تحت الحمايه MI6 به همين دليل نمي نويسم در كدام نقطه انگليس، چون، بگذريم. داشتم مي گفتم كه اينجا خيلي از خارجي ها چه ساكن ، چه پناهنده و چه دانشجو از كشورهاي پاكستان، اندونزي، هلند، يونان و چند كشور ديگر وقتي اخبار مربوط به ايستادگي و مقاومت جمهوري اسلامي در برابر تهديدها و تحريم هاي آمريكا را مي شنوند با تحسين به من نگاه مي كنند و من از اينكه ايراني هستم احساس غرور مي كنم. احساسي كه فكر نمي كنم هيچوقت به شما دست داده باشد.»
«حميد-ع» با اين مقدمه در صفحه فيس بوك خود، به نمونه هايي از برخوردهاي غيرانساني آمريكا، انگليس، فرانسه با شهروندان خود و مردم در كشورهاي آسيايي و عربي و آفريقايي اشاره كرده و خطاب به بهنود مي نويسد؛ وقتي شما به عنوان يك ايراني با دشمنان و قاتلان مردم در كشورهاي آسيايي و آفريقايي و قاتل هموطنان خود همزبان مي شوي، با همه وجود از اينكه ديگر ايراني نيستي و تابعيت انگليسي گرفته اي خوشحال مي شوم. آقاي بهنود! مي دانيد كه اگر غير از اين بود بايد به جاي شما از خجالت آب مي شدم»

کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها