کد خبر: ۶۷۶۳۸
زمان انتشار: ۱۶:۴۳     ۲۶ تير ۱۳۹۱
شنیده ها حاکی از آن است که سازمان تاکسیرانی طی بخشنامه ای به تاکسی داران اجازه افزایش نرخ کرایه خود را صادر کرده است .

به گزارش صراط ، این خبر در حالی از سوی برخی از منابع آگاه شنیده می شود که به تازگی در سال جدید نرخ مصوب تاکسی های شهری اعلام شد و در آن افزایش قیمت سال جدید هم گنجانده شده بود .

در صورت صحت خبر یاد شده ، این دومین باری است که سازمان تاکسیرانی در سال جدید اقدام به افزایش نرخ کرایه تاکسی های شهری می کند و شاید به همین دلیل هم با توجه به غیر منطقی بودن آن ، ارسال بخش نامه افزایش قیمت به تاکسی داران هم به صورت محرمانه صورت گرفته باشد .

این در حالی است که طبق مصوبه اردیبهشت ماه شورای شهر تهران ، نرخ کرایه ‌های تاکسی بین 8 تا 15 افزایش پیدا کرده بود که به دلیل عدم ارائه ادله محکم برای این افزایش ناگهانی ، اعتراض برخی مسئولین را در بر داشت .

خبر اجازه سازمان تاکسیرانی برای افزایش نرخ کرایه ها از سوی سازمان تاکسیرانی در حالی منتشر می شود که بنا به گفته یکی از مدیران شهری ، تمامی موضوعاتی که به رانندگان تاکسی مربوط می شود از جمله افزایش قیمت لاستیک، لوازم یدکی و... مورد رصد این سازمان است و به نظر می رسد کرایه های فعلی تاکسی معقول باشد و نیازی به افزایش دوباره نرخ کرایه ها در شرایط فعلی نیست .

در همین رابطه صبح امروز اعلام شد که بلیط متروی تهران نیز افزایش پیدا کرده است . با این تفاسیر موج جدیدافزایش قیمتها را باید در میزان کرایه وسائل حمل و نقل عمومی نظاره گر باشیم .

هنوز هیچ منبع رسمی ای از افزایش کرایه تاکسی ها و نرخ بنزین سخن به میان نیاورده است .

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
جمال محمد زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۴ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۰
۰
کسی به داد درس ریاضی و نسبت و درصد مسئولین بخصوص شورای شهر تهران برسد کرایه تاکسی 350تومنی 500تومان شده است طبق روشهای ریاضی مرسوم یعنی 42/8درصد ولی آقایان می فرمایند 8-15درصد .همینطور نسبتهای افزایش بلیط مترو را محاسبه کنید با روشهای ریاضی دبستان و راهنمایی و ماشین حسابهای معمولی ، اعداد حتما متفاوت تر از اعداد آقایان است.به خدا هنوز حقوق ما 15درصد واقعی افزایش نیافته است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها