کد خبر: ۶۷۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۲۵ آبان ۱۳۸۹
به گزارش خبرنگار سياسي شبكه خبري آتي نيوز، حدود صد نفر از روحانیون، کسبه، نمایندگان هیات های مذهبی و اصناف و سایر اقشار این شهرستان در اعتراض به آنچه تخلفات مالی علی اصغر حسنی نماینده لارستان و خنج در خانه ملت خواندند، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

تجمع كنندگان مي‌گويند حسنی با تاسیس شرکتی هرمی به نام شرکت "برگ سبز مطهر" میلیاردها تومان به سپرده گذاران بدهکار است! ابتدا وي رییس هیات مدیره شرکت مزبور بوده که پس از انتخاب شدن به عنوان نماینده مجلس از ریاست آن کناره گیری کرده است اما خانواده این نماینده کماکان نقش اصلی را در اداره این شرکت عهده دار هستند.

براساس اظهارات تجمع کنندگان پرونده ای به شماره کلاسه 87/813 در شعبه ویژه بازپرسی دادسرای عمومی لار برای رسیدگی به تخلفات این شرکت و این نماینده تشکیل شده است.

بر اين اساس آتي نيوز امادگي دارد نظرات و اظهارات حسني را در قبال اين موضوع منعكس كند.

جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شوراي اسلامي حضور یافت و با نمایندگان اجتماع کنندگان گفت وگو کرد .

این افراد با امضای توماری حمایت خود را از علاء الدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام و شعارهایی در حمایت از وی سر می دادند.

نكته جالب توجه و معنادار اين تجمع اين است كه چند هفته پیش تعدادی از اهالی شهر گراش در اعتراض به نحوه تقسیمات جغرافیایی شهر مورد نظر در استان فارس و نقش بروجردی در این اقدام در مقابل مجلس تجمع کرده و شعارهایی علیه این نماینده سر داده بودند که تجمع امروز به نحوی تجمع هواداران بروجردی در مقابل تجمع قبلی نیز به شمار می رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها