کد خبر: ۶۷۹۴
زمان انتشار: ۰۰:۵۹     ۲۶ آبان ۱۳۸۹
فعال اصلاح‌طلب حامی جریان ضدانقلاب، در مصاحبه با تلویزیون "صدای آمریکا" اعلام کرد که "من اعتقاد دارم در انتخابات تقلب شده چون اعتقاد دارم که در انتخابات تقلب شده است."

به گزارش598 به نقل از شبکه ایران، در پی ادامه پیدا کردن فشارهای پشت پرده و هجمه‌های رسانه‌ای علیه اکبر گنجی به دلیل مخالفت وی با ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته که به "نفهم" خطاب کردن وی از سوی طرفداران موسوی نیز منجر شد، نهایتاً او هم مجبور شد از موضع خود کناره‌گیری کند.

گنجی شب گذشته با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیون دولتی آمریکا، دلایل خود برای اثبات قطعی تقلب در انتخابات را به شرح زیر اعلام کرد:

"1. احمدی‌نژاد قطعا نمی‌توانسته بیش از 20 میلیون رای بیاورد و در دور اول برنده شود.

2. از آنجایی که آزادی خواهان از کروبی حمایت کرده‌اند، آن‌ها (حکومت) خواستند تا آرای کروبی از آرای باطله کمتر شود.

3. چرا سایت فارس پیش‌بینی کرده بود که احمدی‌نژاد برنده انتخابات است؟!

4. قطعا مجموع آرای کروبی و موسوی میلیون‌ها رای بیشتر از این چیزی بوده که اعلام شده.

5. قطعا انتخابات با رقابت احمدی‌نژاد و موسوی به دور دوم کشیده می‌شد."

این مطالب کاملاً علمی و مستدل! در حالی از سوی اکبر گنجی بیان شده که  این روزها و بعد از اظهارات اکبر گنجی درباره اذعان به شکست میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، درگیری شدیدی میان دو طیف از مخالفان جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.

طیف اول به انتقاد شدید از گنجی روی آورده‌اند و او را به دلیل این سخنان مستدل، به تضعیف جایگاه اپوزیسیون و ضدانقلاب متهم کرده‌اند.

طیف دوم هم افرادی هستند که در مقابل هجمه گسترده به اکبر گنجی، به دفاع از او پرداخته و منتقدان را به استبداد و انحصارطلبی متهم می‌کنند.

به عنوان مثال، چندی پیش یکی از طنزنویسان سابق نشریات اصلاح‌طلب که پیش از این انتقادات تندی را علیه گنجی مطرح کرده بود، در واکنش به انتقاد "علی افشاری" فعال دانشجویی ضدانقلاب که در طیف دوم قرار دارد، او را به "نفهمی در زمینه طنز" متهم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها