کد خبر: ۷۰۱۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
جام نیوز؛ در المپیک اتفاقات جالبی رخ داد که به شرح زیراست:

* دستگیری مردی مشکوک در سالن تیراندازی
روز گذشته فرد جوانی که بدون مجوز وارد سالن تیراندازی در دهکده المپیک شد و قصد اخلال داشت، توسط مامورین امنیتی حاضر در محل بازداشت شد.

در این ارتباط یکی از سخنگویان اسکاتلندیارد گفت: «این شخص مردی 25 ساله است که هنوز معلوم نیست هدفش از حضور غیرقانونی در سالن انجام بازی چه بوده است.» این مقام افزود بازپرسی و تحقیقات از این فرد ادامه دارد.

* پلیس لندن: نگران دسته کلید گم شده استادیوم ومبلی نباشید!
پلیس لندن در رقابت‌های المپیک 2012 اعلام کرد که جای هیچ‌گونه نگرانی در خصوص دسته کلیدهای گم شده ورزشگاه ومبلی نیست.

پلیس لندن یک دسته کلید متعلق به استادیوم ومبلی را گم کرده اما اعلام کرده جای هیچ‌گونه نگرانی امنیتی در خصوص این ورزشگاه فوتبال نیست.

پلیس بریتانیا (اسکاتلند یارد) در بیانیه‌ای اعلام کرد: «صبح روز سه‌شنبه 24 جولای (3 مرداد) مقامات پلیس در ورزشگاه ومبلی گزارش دادند که یکی از دسته کلیدهای این ورزشگاه گم شده‌ است.»

اسکاتلند یارد ادامه داد: «افسران پلیس در ورزشگاه حاضر شدند تا به دنبال این کلیدها بگردند اما چیزی پیدا نکردند. جای هیچ‌گونه نگرانی امنیتی در این خصوص وجود ندارد و مأموران پلیس به دقت همه جا را تحت نظر دارند.»
 

* قهرمان دوچرخه‌سواری انگلیس از حضور یک دزد در هتل خبر داد
بردلی ویگینز از حضور یک دزد در هتل دوچرخه‌سواران خبر داد.

اولین قهرمان دوچرخه‌سواری انگلیس در تور دو فرانس هشدار داد که دزدهایی وارد هتل دوچرخه‌سواران شده اند.

وی در یکی از صفحات اجتماعی در پیغامی که 318 هزار نفر از آن بازدید کردند، نوشت که یک دزد به هتل دوچرخه‌سواران انگلیس نفوذ کرده است و اگر به اینجا آمدید باید مراقب وسایل خود باشید زیرا در این اطراف دزد می‌پلکد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها