أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۱۳۴۹
زمان انتشار: ۰۲:۵۶     ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
پس از ناكامي در انتخابات هيئت رئيسه فيلا
اميررضا خادم گفت: براي حضور من در انتخابات هيئت رئيسه فيلا هيچ برنامه ريزي يا كار خاصي صورت نگرفته بود.
نماينده كشتي ايران كه در انتخابات هيئت رئيسه فيلا راي نياورد اظهار كرد: با آنكه حدود 3 ماه قبل از طرف فدراسيون براي عضويت در هيئت رئيسه فيلا معرفي شده بودم و اين درخواست هم از طرف من نبود، رايزني و يا كار خاصي براي حضورم در انتخابات صورت نگرفته بود و وقتي من را معرفي كردند به فدراسيون اعلام كردم كه اگر حمايتي هست اين كار را انجام دهند و گرنه فرد ديگري به جاي من معرفي شود. در اين مدت قرار بود ابتدا به سوئيس و تركيه بروم و با مارتينتي صحبت كنم كه انجام نشد و با فدراسيون هاي مختلف نيز رايزني هاي خاصي صورت نگرفت. حتي براي صدور ويزايم در انتخابات نيز اقدامي نشده بود و اگر حمايت هاي رسانه ها در دو سه روز آخر نبود و آقاي افشارزاده در دقيقه 90 كه نه در دقيقه 120 شرايط حضورم را فراهم نمي كرد، حتي در اين انتخابات هم شركت نمي كردم كه بايد در اين رابطه از افشارزاده تشكر كنم.
شب قبل از انتخابات همه چيز مشخص بود
خادم همچنين گفت: البته ديگر اين كارها خيلي دير شده بود و مايل به شركت در انتخابات نبودم. تنها چون امكان جايگزيني وجود نداشت و من نماينده ايران بودم حاضر شدم به لندن بيايم. در واقع هيچ برنامه ريزي براي من صورت نگرفته بود و همه اميدم فقط به پيشينه خودم بود.خادم در پاسخ به اين سوال كه آيا ارتباطات بيشتر از جايگاه حقيقي افراد در انتخابات فيلا نقش دارند گفت: نمي توان به اين موضوع كه ارتباطات تعيين كننده هستند خرده اي گرفت. من روز قبل از انتخابات به لندن رسيدم كه متوجه شدم تقريبا همه چيز مشخص است و مارتينتي گفت كه كار بسيار سختي داري. در واقع شب قبل از انتخابات همه چيز مشخص بود. اين در حالي بود كه يكي از كانديداها شب قبل همه اعضاي فيلا را به مهماني دعوت كرده بود و دو شب قبل از آن به هم سفارت قطر در لندن براي اعضاي فيلا و روساي فدراسيون ها ضيافت ترتيب داده بود.
هيچ حمايتي از من صورت نگرفت
خادم در ادامه گفت: اين ارتباطات قاعده عمومي است اما ما بايد با برنامه وارد مي شديم. تنها سوالي كه برايم باقي مانده، اين است كه اگر علاقه و برنامه اي براي حمايت از نماينده ايران نبود، چه دليلي داشت كه من را براي هيئت رئيسه فيلا كانديدا كنند، يا بهتر بود فرد ديگري كه مي توانستند از او حمايت كنند، وارد شوند. اگر به خودم بود، اصلا به اين انتخابات نمي آمدم و فقط چون نماينده ايران بودم، حاضر به شركت شدم.
خادم در اين باره كه اكنون قطر كه كارنامه اي در كشتي جهان ندارد در فيلا كرسي دارد و ايران ندارد، به فارس گفت؛ سال 81 وقتي كه مرا از رياست فدراسيون كشتي بركنار كردند به آنها گفتم با اين تغيير من متضرر نخواهم شد بلكه كشتي ايران ضرر خواهد كرد. داشتم كار مي كردم و حالا هم همين طور است، اين اميررضا خادم نيست كه راي نياورده، بلكه كشتي ايران است كه در فيلا كرسي ندارد و اين به نفع كشتي ما نيست.
فضاي گرگ و ميش بر كشتي ايران حاكم است
وي درباره راهكارش براي جلوگيري از بروز چنين اتفاقات ناخوشايندي براي كشتي ايران گفت: براي آنكه بتوانيم جلوي چنين آفت هايي را بگيريم، نياز به برنامه داريم، 8 ماه است مسئول مستقيم فدراسيون مشخص نيست و فضاي گرگ و ميشي بر كشتي ايران حاكم است و مديري كشتي را در اختيار دارد كه چندان اميدي به حضور يا عدم حضورش در فدراسيون ندارد، اين فضا براي كار جدي فراهم نيست و سرانجامش همين مي شود. اميدوارم هر چه زودتر تكليف رئيس فدراسيون كشتي مشخص شود و حداقل افرادي معرفي شوند كه بتوانند ارتباطات خوبي برقرار و با برنامه خوب كاري كنند در 2 سال آينده كه قرار است همين انتخابات در ازبكستان برگزار شود، دست خالي برنگرديم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها