کد خبر: ۷۱۴۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
گل‌محمدی حالا در مقام سرمربی یک تیم حاضر در لیگ برتر است و همین امشب نیز باید برابر تیم سابق خود قرار گیرد و طبیعی است که از انگیزه‌های بالائی برای شکست پرسپولیس برخوردار باشد.
سایت گل-همواره بازیکنان خروجی از یک تیم به عنوان عناصری صاحب‌انگیزه برای ضربه زدن به تیم سابق خود محسوب می‌گردند . این امر مختص فوتبال ایران نیست و در سراسر دنیا این امر بسیار مرسوم است. این امر حتی مختص به بازیکنان نیست و مربیان نیز می‌توانند در برابر تیم‌های سابق خود انگیزه‌های فراوانی داشته باشند.
در این میان پرسپولیس از جمله تیم‌های بدشانس در این زمینه است. بسیاری از ستاره‌هائی که روزی سابقه‌‌ی بر تن کردن پیراهن تیم پرسپولیس را داشته‌اند ، بعد از خروج از جمع سرخ‌پوشان با وجود آن‌که تعداد بسیاری از آن‌ها دیگر در اوج آمادگی نبوده‌اند ، در برابر این تیم پرهوادار با انگیزه‌هائی مضاعف به میدان رفتند و توانستند تیر خلاص خود را به پرسپولیس بزنند.
 اگر بخواهیم به سیاهه‌ای از این دست بازیکنان که در برابر پرسپولیس دست به سرکشی و گردن‌کشی زده‌اند ، اشاره‌ای کوتاه کنیم ، باید به نام‌های همچون ادموند بزیک ، بهنام ابوالقاسم پور ، نبی ا... باقری ها ، مقداد قباخلو ، فرهاد خیرخواه ، ایوان پتروویچ ، مهرداد اولادی ، پژمان نوری ، فراز فاطمی ، ابراهیم توره ، محسن خلیلی ، بهادر عبدی ، علی علیزاده ، علی دایی و مهدی هاشمی نسب اشاره کنیم.
اعضای این سیاهه هر فصل روبه افزایش است و در لیگ دوازدهم با وجود آن‌که فقط سه هفته از آن گذشته است ، 2 نفر دیگر - مجتبی زارعی و محمد پروین - شایسته یاد آوری اند. دو بازیکنی که در دو مسابقه قبل به شدت پرسپولیس را عذاب دادند.
همچنین  نام‌هائی  هستند که در همین فصل جاری فرصت ضربه زدن به پرسپولیس را خواهند داشت. در این میان می‌توان به افرادی همچون علی دایی ، محمد نصرتی ، حسین بادامکی ، مازیار زارع ، محمدرضا مامانی ، علیرضا نیکبخت واحدی ، علیرضا محمد و یحیی گل‌محمدی اشاره کنیم.
البته مورد آقا یحیی با سایرین کاملا متفاوت است ، گل‌محمدی حالا در مقام سرمربی یک تیم حاضر در لیگ برتر است و همین امشب نیز باید برابر تیم سابق خود قرار گیرد و طبیعی است که از انگیزه‌های بالائی برای شکست پرسپولیس برخوردار باشد ، آن‌هم در شرایطی که تیم او شروعی بسیار موفق را در لیگ داشته است و به گفته‌ی خود گل‌محمدی بر اساس یک اتفاق و البته اشتباهات داوری بازی به ملوان را واگذار کرده است.
قرارگیری گل‌محمدی به همراه صبا برابر پرسپولیس ، خاطرات لیگ هفتم را برای او زنده خواهد کرد. در لیگ هفتم و در دور برگشت این رقابت‌ها گل‌محمدی در شرایطی که جایگزین محمدحسین ضیائی شده بود به مصاف تیم پرسپولیسی رفت که هدایت آن بر عهده‌ی افشین قطبی بود. در این بازی در شرایطی که غلام‌رضا رضائی ، مرتضی اسدی ، محمد نوری و ستارگان دیگری  نیز حضور داشتند ، پرسپولیس توانست با نتیجه‌ی 4-1 این تیم را شکست دهد و سنگین‌ترین شکست این تیم در بازی‌های رو در رو را به این تیم تحمیل کند. قرمز ها در آن روز در بهترین فرم فصل بودند و در نهایت با شکست سپاهان در بازی بعد قهرمان شدند .
بدون تردید گل‌محمدی برای آن‌که حداقل این شکست را به دست فراموشی بسپارد ، از انگیزه‌های مضاعفی برای پیروزی برابر پرسپولیس برخوردار است. نکته‌ی جالب در مورد دیدار امشب دو تیم پرسپولیس و صبا ، غیبت محسن خلیلی است ، مهاجمی که آقای گلی در لیگ هفتم را به همراه همین پرسپولیس در کارنامه دارد( او در همان مصاف گلی تماشایی به صبای گل محمدی زد ).
او فصل قبل نیز در تیم مس کرمان حضور یافت و تنها گل فصل خود را در برابر پرسپولیس به ثمر رساند ، حالا باید پرسپولیس را خوش‌شانس بدانیم که صبا خلیلی را در اختیار ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها