يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۱۴۶۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
فرمانده انتظامی رشت از اسیدپاشی مردی روی همسرش در یکی از خیابان‌های رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین کارگرنیا ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان در تشریح ماجرای اسیدپاشی یک مرد روی همسرش، اظهار کرد: طبق اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره اختلافات خانوادگی در سطح شهر، گروه‌های عملیاتی کلانتری 22 رشت برای بررسی صحت و سقم موضوع در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از اعزام به محل مشاهده کردند که شخصی 38 ساله به دلیل اختلافات خانوادگی روی همسر 36 ساله خود اسید پاشیده و موجب آسیب‌های بدنی جدی در قسمت‌های صورت، دست و قسمت بالا تنه وی شده است.

فرمانده انتظامی رشت با بیان اینکه فرد مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت، افزود: حال عمومی او رضایت‌بخش نبود و نمی‌توانست صحبت کند به همین دلیل این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

کارگرنیا با اشاره به اینکه عوامل یگان انتظامی رشت به دنبال دستگیری متهم هستند، از شهروندان خواست از اختلافات خانوادگی پرهیز کنند و در صورتی که قادر به برطرف کردن مشکلات خود نیستند به مجاری قانونی متوسل شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
حقش اعدام
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها