أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۱۵۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
المپیک ۲۰۱۲ – لندن
پلیس امنیتی بازی‌های المپیک، داور مسابقات پینگ‌پنگ رقابت‌های پارالمپیک می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از دیلی‌استار، «لسلی اسلاک»‌ از دو هفته قبل همراه با همکاران خود در بخش حفظ امنیت بازی‌های لندن 2012 کار می‌کند. این افسر 39 ساله که از زمان کودکی علاقمند به ورزش بوده، در دوران جوانی در رشته پینگ پنگ فعالیت کرده و حتی مدرک داوری گرفته است.

او که قرار است در رقابت‌های پارالمپیک یکی از داوران بازی‌ها باشد،‌ اظهار داشت: برای من مایه افتخار است که در دو جشنواره مهم ورزشی پشت سر هم یعنی المپیک و پارالمپیک، مسئولیت‌های متفاوتی دارم. در المپیک ماموری برای حفظ جان ورزشکاران و هواداران هستم و در پارالمپیک وظیفه داوری را انجام خواهم داد. فعالیت در این دو عرصه برای من خوشحال کننده است چرا که حس می‌کنم در هر دو سری پیکارها نقش دارم.

او ادامه داد: امیدوارم در هر دو مسئولیت با دقت عمل کنم و سربلند شوم.

پیکارهای المپیک 2012 لندن از روز جمعه 6 مرداد شروع شد و تا تاریخ یکشنبه 22 مرداد ادامه خواهد یافت. رقابت‌های پارالمپیک به میزبانی لندن نیز، ماه آینده شروع خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها