يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۱۶۶۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
روز گذشته ماجرای خروج بي سر و صدا و بدون مشکل فائزه هاشمی از کشور که به جرم تبلیغ علیه نظام به ۶ ماه حبس و ممنوعیت از فعالیت سیاسی محکوم شده است، تیتر اول اکثر خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری را به خود اختصاص داد.
باشگاه خبرنگاران؛ در خبرهای روز گذشته و در ابتدای امر عنوان شد که فائزه هاشمي بدون در نظر گرفتن حكم صادره عليه او و بدون اينكه ممنوع‌الخروج باشد بي هيچ مشكلي به دبي سفر كرده است.

وكيل هاشمي هم در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران طرح این موضوع که فائزه هاشمي ممنوع الخروج نيست و براي اجراي حكم وي زندان خالي وجود ندارد! ماجرا را وارد فاز عجیبي كرد.

انتشار گسترده این مصاحبه و ادعای وکیل مدافع خانم فائزه هاشمی در رسانه‌های خبری با واکنش سریع رئیس سازمان زندان‌ها مواجه شد.

غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها با رد ادعای عدم اجرای حکم فائزه هاشمی به خاطر پر بودن زندان‌ها گفت:هر فردی که از سوی دادستان معرفی شود را در زندان پذیرش می‌کنیم.

اما بار دیگر انتشار خبری بر روی خروجی خبرگزاری مهر توجه همه گان را جلب کرد . یک عضو خانواده هاشمی در مصاحبه با این خبرگزاری با تایید خبر سفر فائزه هاشمی به خارج از کشور گفت: وی به صورت قانونی کشور را به مقصد کشور انگلستان ترک کرده و حتما به کشور باز می‌گردد!

گویا انتشار این خبر خوشحالی بعضی از مهره‌های بد سابقه و ضد انقلاب از جمله سیاوش اردلان را در پی داشته است. سیاوش اردلان که به تازگی به دلیل حاشیه‌های غیر اخلاقیش از اجرا در برنامه نوبت شما کنار گذشته شده است با ذوق زدگی از حضور خانم فائزه هاشمی رفسنجانی در لندن در صفحه فیس بوک خودش نوشته است: "به به خانم هاشمی! همشهري شديم"!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها